Hoi allemaal, Een paar minuten geleden heb ik me aangemeld en het leek me wel zo netjes me even voor te stellen. Ik ben dus Vlinderbloem en ik ben 31. In 2006 hebben wij een dochtertje gekregen. Na een zeer moeizame en gevaarlijke zwangerschap ( eerst pre-eclampsie, daarna Hellp ) is ons dochtertje na 30 weken zwangerschap met een spoedkeizersnede gehaald. Ze was niet alleen prematuur maar ook dysmatuur. Ze heeft nog twee en een halve maand in het ziekenhuis gelegen, waarvan de eerste drie weken op de intensive care. (Nicu van het WKZ). Nu is alles ok met haar, ze is inmiddels een gezonde peuter van bijna 2, ze is alleen wat klein en licht voor haar leeftijd. Mijn man en ik zijn er sinds twee maanden weer aan toe om te proberen weer een kindje te krijgen, dit is allemaal erg spannend voor ons. Gelukkig sta ik onder strenge controle bij het WKZ. In mijn eerste zwangerschap heb ik bijna alle informatie van deze site afgehaald en ik vond het bij een (hopelijk) tweede zwangerschap wel erg leuk om zelf ook lid te worden! Groetjes van Vlinderbloem.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk verloopt dan de zwangerschap beter zodat je ook kunt genieten. Liefs wolly
welkom hier en veel succes met zwanger worden en dat het snel raak mag zijn en dat je dan de volle 9 mnd ervan kan gaan genieten