Hallo allemaal!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Manuela79, Aug 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi hoi,

Ik ben Manuela en ik ben 27 jaar. Mijn vriend wil sinds we bij elkaar zijn al een kleintje maar ik wilde eerst trouwen. Door enkele gebeurtenissen sta ik er echter steeds meer voor open en ik heb zelfs het gevoel dat ik wellicht op dit moment al zwanger zou kunnen zijn. Ik weet dat je lichaam je helemaal gek kan maken dus ik wil vrijdag gaan testen. Nu had ik het er vandaag met mijn vriend over en toen ik hem vroeg wat hij ervan vond als we in ons nieuwe huis (september krijgen we de sleutel) de pil zou laten. Hij antwoordde dat aangezien ik nu in mijn stopweek zit, dat maar moet volhouden ;) Aan de ene kant zou ik het ontzettend leuk vinden maar aan de andere kant vind ik het erg eng. Tja ik weet het, het slaat nergens op want mocht blijken dat ik nu zwanger ben dan zou ik dolgelukkig zijn, maar de echte stap om met de pil te stoppen en ervoor te gaan vind ik wel erg beangstigend... Gelukkig is hij erg lief en zegt hij er voor 200% achter te staan maar ook wil dat ik er zo tegenaan kijk. Iik ben dus nog een beetje in dubio....

Heb je vragen? Stel ze gerust en hopelijk leren we elkaar hier wat beter kennen!

Liefs
    Manuela

2. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

Jun 19, 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    hoi manuela.
    Welkom hier leuk dat je er bent.
    En je moet gewoon naar je gevoel luisteren dan komt alles goed.
    Groetjes kim

3. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Welkom Manuela.

Heel veel plezier op dit forum.

Groetjes Petra

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Dankjewel voor je welkom Kim. Ik moet ook naar mijn gevoel luisteren, maar dan zit altijd mijn verstand in de weg ;)

5. moeilijke situatie
    aan de ene kant zou ik zeggen ...gaan ervoor...het is zo ontzettend mooi..en je hebt 9 maanden om er helemaal aan te wennen.
    aan de andere kant..hormonen doen een hoop met je lichaam...dus je moet er wel goed achter staan...
    succes..
    oja en welkom hierzo.
    gr renate

6. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hoi Manuela,

Welkom!!
    Ik herken je verhaal hoor! Het is ook best een hele stap. Vond ik ook, maar nu ben ik 'opeens' zwanger, zonder dat ik er echt veel bij stil gestaan heb.
    Succes!!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Nou dames, hartelijk bedankt voor het welkom hier! Dat doet me goed... Ik vind het erg prettig dat ik er hier over kan praten, want ja, er zijn natuurlijk een hoop dingen die me bezig houden momenteel... Ben ik nu al zwanger? Als het niet zo is, stop ik dan met de pil om ervoor te gaan? wachten we nog even? en ga zo maar door!

Jullie in ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hihi echt erg, ik zit wel al na te denken over namen enzo maar stoppen met de pil durf ik nog niet :S

8. sandraeningrid

sandraeningrid Actief lid

Hoi manuela,

allereerst welkom hier!

Mijn partner wilde juist eers niet aan kinderen denken en ik wel.
    En hoe graag ik ook wilde, ik wilde niet dat zij wel wilde omdat ik zo graag wil.
    Uiteindelijk heeft ze zelf de beslissing genomen dat ze helemaal klaar voor is en kunnen we verder denken. En ik ben daar heel blij mee omdat als ze het voor mij zou doen je dan misscjien later de kans heb dat je verwijten krijg van, maar jij wilde graag een kindje!

Dus mijn mening is: zorg dat je er zelf helemaal klaar voor bent, dan kan je er volgens mij ook het meeste van genieten!

Ingrid

9. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hoi Manuela,

Welkom hier en succes!!

Kus Toys

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid