Hallo allemaal. Ook ik ben nieuw hier,ik zal me even kort voorstellen.Ik ben Natascha 34 jaar en woon samen mer Chris. Op 15 januari ben ik gestopt met de pil en op 18 januari ben ik ongesteld geworden.Op 14 februari zat mijn cyclus op 28 dagen(nog niet ongesteld)en heb ik een test gedaan(negatief) en nu op 30 dagen nog steeds geen ongesteldheidsgevoel.Wel had ik in de week van 2februari ongelooflijke buikpijn,hooftpijn en misselijk.Nu heb ik een heel raar gevoel erg emotioneel,lage rugpijn,koud en een opgeblazen gevoel maar heel anders als dat ik ongesteld moet worden. We zitten nog maar in ronde een,maar weet even niet wat ik moet denken.....is het ontpillen?ben ik misschien toch zwanger of zijn het mijn hormonen die even niet weten welke kant ze op moeten? Hoop dat iemand raad en of advies heeft of dingen herken.Maar ik vind het zowiezo fijn om dingen met jullie te delen want we willen uiteindelijk maar een ding en dat is hopelijk ooit moeder te mogen worden. Ik wens iedereen heel veel succes en zal duimen!Gr x
Hoi Natascha, Omdat je pas bent gestopt met voorbehoedsmiddelen, kan het zijn dat je cyclus nog niet helemaal regelmatig is. Het kunnen dus tekenen zijn van ontpillen. Maar je kunt ook gewoon zwanger zijn natuurlijk. Spannend voor je! Ik zou na een aantal dagen gewoon weer ff een testje doen. Dat kan natuurlijk nooit geen kwaad. Zal voor je duimen dat je wel zwanger bent. Hoop voor je dat die spanning niet te lang duurd. Hou me op de hoogte, ben benieuwd! groetjes jewe
Hoi Jewe. Dankjewel voor je berichtje......ja ik denk zelf ook dat het gewoon ontpillen is maar je weet maar nooit he Ik ga zo een banner aan maken,is idd makkelijk We wachten een paar dagen af en dan als er nog niks gebeurt is dan zal ik weer een testje wagen. Het is gewoon heel raar omdat ik me nog nooit zo heb gevoeld.Mijn vriend vind me ook anders dan anders.Niet alleen hoe dat ik me voel maar ook hoe ik af en toe kan reageren....verward,emotioneel,pukkels die heb ik anders nooit en eetbuien. Natuurlijk wens ik jouw en de rest van de vrouwen hier heel veel succes en ik hou jullie op de hoogte. Fijne dag allemaal en ik zal voor jullie duimen!xx