Hallo, eindelijk na 6 onzekere jaren van afwachten kan ik mij toevoegen op de zwangerschapspagina. Nu ben ik net een week overtijd. Allemaal erg spannend ! Na een lange medische weg is het nu toch gelukt. Er heeft een innesteling plaats gevonden ! Ja, in al die jaren ben ik nog nooit een dag overtijd geweest. Dus er is een reden voor een feestje ! De hele wereld mag het weten 20 febr. mijn eerste echo. Ik hou jullie op de hoogte ! xxx Happy Bee
Bedankt allemaal, het is echt allemaal reuze spannend ! 20 febr. krijg ik mijn eerste echo. Hopelijk komen er tranen van geluk.... Maar dan zijn we er nog lang niet..... Gr. Bee
Joepie, tijdens de eerste echo was er al snel een hartje te zien Dat is dan weer een stap verder. Sinds een dikke week ben ik vreselijk moe en licht misselijk. Ik probeer me hier overheen te zetten. Want anders kanik de hele dag wel in mijn bed liggen. Doei, Happy Bee
Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van. Ik hoop voor je dat je een mooie zwangerschap heb, en dat de misselijkheid niet erger wordt voor je.