Hallo allemaal, Ik ben Yasmin 23 jaar oud. Ik ben getrouwd en we willen voor een eerste kindje gaan. Ik vind het heel spannend en kan nergens anders meer aan denken hhihhii. Ik ben pas gestopt met de pil, en werd na 28 dagen gelukkig gelijk weer ongesteld. Volgende week willen we beginnen met de eerste ronde. Dit word tijdens onze vakantie, want volgende week gaan we 3 weekjes weg. Wie weet dat het gelijk raak is. Om eerlijk te zijn wil ik heel graag een baby, ik heb het ook niemand vertelt nog dat we al gaan beginnen met klussen. Ik zit nog op school, en mijn school duurd nog 1,5 jaar. Veel mensen zeggen maak je studie eerst af, ik weet dat dit verstandiger is. Maar ik kan mijn gevoelens niet meer onderdrukken. Ene kant ben ik bang, dat ik mezelf ga teleurstellen. Ik zie op dit moment alles rose kleurig. Wat vinden jullie ervan? Ben erg benieuwd naar jullie mening, maar echt we willen het heel graag. xxx
Welkom Yasmin, Ik ben ook nieuw hier. Je moet er voor gaan als je er klaar voor bent en jou gevoelens zeggen van wel, ik zal voor je duimen. Fijne vakantie alvast!
Dankjewel voor jullie reacties. Ja, dat is ook zo fengari. Alleen omdat ik nog met school zit majah. Hoeveelste ronde ben jij al bezig?
Hallo allemaal, Daar ben ik weer. Ik en mijn man hadden samen besloten om te stoppen met de pil pas in december en dat we in maart zouden beginnen met klussen. Nu hebben we gekeken naar onze situaties hoe het beste uitkomt kwa studie. Ik heb vandaag de pil geslikt vond het zo erg dat ik gewoon bijna moest huilen! Ik ga niet meer aan de pil beginnen daar zijn we het over uit! Maar in december gaan we met de eerste ronde beginnen om zwanger te raken. Hier zijn we overuit want dan zit het mij studie niet in de weg. Zoals je aan mij ticker kunt zien gaan we dus in plaats van nu 5 maanden wachten met het beginnen. Valt dus nog allemaal mee. Het zijn maar 5 maanden maar die 5 maanden maken heel veel uit in mijn studie dan loopt ik niet zoveel achter. en anders zou ik midden in mijn studie bevallen vandaar. Nou nu ga ik het voor 5 maanden uit mij hoofd zetten en concentreren op andere dingen. blijf gewoon meekletsen maar heb eindelijk een fijn gevoel. bedankt voor alle reacties!