Voorstellen :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door o0melis0o, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Hallo allemaal.
    Mijn naam is Melissa en ik ben momenteel 22jaar (in september wordt ik 23) Ik ben nu een dikke 2 jaar getrouwd, en we hebben afgelopen december besloten om met de pil te stoppen om proberen zwanger te worden. We hebben gewoon lekker relaxed gedaan en geprobeerd er niet te bewust mee bezig te zijn. Eergisteren had ik dan opeens een positieve test in m'n handen! (Ik was al bijna een week erg misselijk, maar had zelf nog niet gedacht dat het al zo snel zou gaan) Ook al wist ik dat de test positief kon zijn, ik had toch even gemengde gevoelens... Ik ben als persoon erg onzeker en heb ook steeds getwijfeld of ik er wel klaar voor was. Uiteindelijk de knoop dus doorgehakt en ervoor gegaan (al zijn de twijfels er nog steeds hoor, nog meer mensen hier last van? haha)
    Ik denk dat ik gewoon nog heel erg aan het idee moet wennen, al ben ik er wel van overtuigd dat ik graag moeder wil worden.
    We hebben gisteren de verloskundige gebeld omdat we , volgens de berekening, zo'n bijna 7 weken zouden zijn. We konden vanmorgen al langskomen voor een intakegesprek. Spannend.. Daar onze eerste echo gehad en (omdat mijn cyclus niet altijd even regelmatig was) bleek dat ik toch nog niet zover was. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger. Omdat het nog zo pril is en er nog veel kan gebeuren hebben we besloten om tot 11/12 weken te wachten voordat we dat aan de familie vertellen. Maar in de tussentijd moet ik toch m'n ei kwijt?? ik heb mijn man natuurlijk, maar toch wil je ook met andere mensen hierover kunnen praten.. Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een forum waar meer mensen mijn gevoelens delen :) Dus bij deze dat ik me hier voorstel aan jullie ;)..
    Ik hoop dat alles goed blijft gaan en we, volgens de verloskundige, zo rond 23feb. 2013 ons eerste kindje zullen verwachten!

Groetjes Melissa & baby :-D

2. Anu

Anu Lid

28 jun 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom op dit forum! Heb mijzelf vandaag ook geregistreerd!! En van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

3. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Dankje!! :D
    Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!

4. mamavan5bengels