Hoi hoi allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Preciosa, 5 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Ook van mijn kant veel succes toegewenst Wolly, hou me op de hoogte hoe alles bij jullie verloopt.
    Ik stuur je een berichtje als de verloskundige me al iets heeft laten weten.

    Toen ik begon te verlangen naar een baby en me vriend was er nog niet klaar voor, zeiden heel veel mensen tegen me dat ik het moest loslaten. Wel......dat is heeeeel erg moeilijk. Ze begrijpen niet hoe het voelt om die sterke wens te hebben en het kan maar niet uitkomen. Was er maar een pil of drank die ik kon innemen zodat ik het kon loslaten, maar helaas zo makkelijk is het niet. :cry:
     
  2. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hey hey

    Moet los laten? dat zeggen zeker de mensen die al kinderen hebben zeker.

    Bij mij was de kinderwens ook heel groot maar mijn vriend was er ook nog niet aan toe hij zei altijd zie mezelf nog niet als vader maar ben blij dat hij het nu ook dolgraag wil en dat heeft ook jaren geduurt.

    Laat je niet op jutten en ik snap dat het moeilijk is als mensen zoiets tegen je zeggen.

    ik laat je het weten hoe het bij ons gaat.

    Veel succes nog.

    Liefs wolly :)
     
  3. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi Wolly,

    grappig hoe we zo met elkaar communiceren he?

    Ik heb intussen al antwoord gekregen van de verloskundige. Ik mag 14 dagen na me eisprong testen, maar vraag me niet wanneer me eisprong is geweest aangezien ik twee keer ongie ben geworden.

    Ik ga gewoon wachten tot de volgende maand om te kijken wanneer ik ongie wordt (als ik het wordt natuurlijk ;) ).

    Hoe gaat het met jou?

    Liefs, Preciosa
     
  4. wolly

    wolly Niet meer actief

    hoi meid

    Hahahaa ja leuk he zo.

    Maar ja eigenlijk moet je dus gewoon afwachten, ben benieuwd.

    Ik heb de ongie er nu bijna op zitten dus dan maar af wachten nu hoelang mijn cyclus zou zijn ben nu ook aan het temperaturen. Dus ben benieuwd.

    Liefs wolly :)
     

Deel Deze Pagina