hoi hoi allemaal.

Discussion in 'Even voorstellen' started by cynnie1986, Jul 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cynnie1986

Jul 30, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben Cynthia, kwam hier terecht omdat ik een vraagje had. Maar ik zal eerst eens goed neuzen of mijn vraag er al niet tussen staat. Ik heb het idee dat ik zwanger ben, ook al is het niet gepland en zelfs door de pil heen. Ik hoop het zelfs. Ook al was de test negatief, het gevoel laat mij niet los. Ik heb in 8 jaar tijd geen menstruatie overgeslagen en nu ineens wel!. Ik schreef het eerst af aan de warmte, maar mijn vriend dacht dat ik wel eens zwanger kon zijn. Test gekocht en gedaan, was negatief zoals ik al zei. Nou had ik de huisarts al gebeld en even geinformeerd. Nu moet ik een week wachten en geen pil slikken dan weer een test en als die ook negatief is ben ik niet zwanger. We willen wel graag kinderen met de tijd, alleen wilden we wachten tot we een ander huisje hebben. En ik een vaste baan. Maar zoals je ziet werkt dat niet altijd zo!.

Ik ga mij dus even verdiepen in dit feit, ik neem mijn pil netjes op tijd in. Ben afgelopen twee manden ook niet ziek geweest. Wel is mijn oma 2 maand geleden overleden, maar zou ik daardoor nu nog stress van ervaren? Heb niet het idee dat ik gestresst ben.

Maar goed dat ben ik veel vragen maar nog geen antwoorden helaas. Ik lees hier graag mee. Zal weinig commentaar geven want ik ben meer een lezer. Haha..

liefs

Share This Page