hoi hoi allemaal Ben weer terug op zwangerschappagina. Het gaat hier aardig goed . We hebben zo langzamerhand de draad van het leven weer opgepakt. We hebben ook onderzoeken laten doen op milan ,maar daar krijgen we nog bericht over. Wil de dames die ondertussen bevallen zijn nog feliciteren met hun kleine. nou groetjes marjon
hoi marjon, wat fijn om weer wat van je te horen en dat het alweer wat beter gaat. Hopelijk krijg je gauw bericht, lijkt mij erg moeilijk om daar op te wachten, sterkte daarmee en welkom terug uiteraard!!
Hallo Marjon. Ik ben blij je weer terug te mogen zien hier. Ook ik hoop dat je wat meer duidelijkheid mag krijgen. Ik vind het fijn te horen dat het daar aardig goed gaat, en dat jullie de draad weer wat hebben kunnen oppakken. Ik hoop dat we je hier weer vaak mogen zien, en ik wens je heel veel sterkte met alles. Liefs
Wat fijn dat je er weer bent Marjon! Ik heb zoveel respect voor jullie gezinnetje gekregen, na alles wat jullie hebben meegemaakt. Fijn om te lezen dat jullie de draad weer wat hebben opgepakt. Nogmaals, fijn dat je er weer bent!
Hoi Marjon, wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Welkom terug. Ennheel veel suc6 verder. Groetjes Nenske
Hallo Marion, Fijn dat jullie het allemaal weer een beetje op de rails aan het krijgen zijn. Hopelijk krijgen jullie de uitslagen snel. (al kan dat soms lang duren). zodat jullie ook dat weer een plaatsje kunnen geven, en verder gaan met jullie leven. Sterkte en veel geluk voor de toekomst! Liefs Diane
Hoi Marjon Fijn dat je weer terug bent. Het doet mij goed, om te lezen, dat jullie weer langzaam de draad proberen op te pakken. Liefs kwebbeltje
Fijn dat je weer terug bent hier. En wat goed om te horen dat het wat beter gaat. Heel veel succes! Groetjes manuela
Hoi Marjon, fijn dat je er weer bent. Fijn dat het weer aardig goed gaat ondanks alles wat jullie hebben meegemaakt.
Fijn dat je hier weer bent!! Hoop dat jullie snel de uitslag mogen krijgen, want ik denk dat dat voor het verwerkingsproces erg belangrijk is!! Liefs Carry
Hoi Marjon, Dapper dat je hier weer kunt komen. Ik hoop dat dit jaar jullie wat meer geluk brengt. Fijn dat je hier ook weer bent.