Hoi dames! Loop al een tijdje mee hier, maar bedenk opeens dat ik me eigenlijk nog niet heb voorgesteld! Mijn excuses! Ik ben een vrouw van 42 jaar en ik heb nog steeds een grote kinderwens! Wie niet hier haha.... Uit mijn vorige relatie heb ik een pracht van een dochter die 03 februari alweer 16 jaar wordt. Ben na me scheiding (die zeer pijnlijk verliep) 12 jaar alleen geweest met haar. Moest me kinderwens dus noodgedwongen in de ijskast zetten. Toen ik me huidige partner leerde kennen, bijna 3 jaar geleden, is mijn kinderwens weer geheel ontdooid! We zijn nu sinds mei 2005 bezig voor een kindje, maar helaas.... tot heden zonder het gewenste resultaat! We hebben 4 mislukte IUI behandelingen achter de rug. Me partner heeft slecht zaad en ik ben zoals jullie kunnen zien ook geen jonkie meer, dus.... Nu beginnen we deze maand (jan 2007) met IVF/ICSI. We zijn in ZBC de Geertgen in de Mortel (NB) onder behandeling bij dokter Wissmann. Zover weg vanwegen de "leeftijdsgrens". 15 Januari ben ik nu begonnen met het spuiten van decapeptyl om me cyclus stil te leggen. Daarna verder met Gona-F. Maar we moeten nog ff wafwachten of het niet heelmisschien deze maand toch nog spontaan is gelukt. (waar ik niet van uitga, maar toch....) Suc6 aan allen! Dat onze wens vervuld mag worden! Groetjes Marjo
Hallo Marjo, Alsnog welkom dan. Hopelijk is het alsnog deze maand raak, maar anders veel succes met de IVF/ICSI behandelingen. Liefs Hummel.
Hoi hoi, bedankt meiden voor jullie hartelijke welkom! Wens jullie een heel VRUCHTBAAR 2007 toe! Groetjes Marjo