Oploop in indrooglijntjes??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Veertjjj, 15 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Ik ben me er heel erg van bewust dat ik me probeer vast te houden aan het laatste beetje hoop dat ik heb :roflmao:

Afgelopen zaterdag op 10dpo getest, witter dan wit maar het was ook nog vroeg. ‘s Middags was er een minuscule indrooglijn zichtbaar. Vandaag op 12dpo nog een keer getest en weer heel duidelijk negatief binnen afleestijd.

Nu kom ik net thuis en kijk ik naar de test, weer een indroger maar duidelijker en vooral meer rozig dan afgelopen zaterdag. Kan je verschil hebben in dikte en kleur qua indrooglijntjes?

Normaal zou je zeggen wacht NOD af, maar die was afgelopen vrijdag :roflmao: ik heb een korte lf van 8-9 dagen, hiervoor gebruik ik nu Utrogestan wat schijnbaar goed helpt, want inmiddels 12 dpo en nog geen teken van spotting of menstruatie. Ik ben niet onder behandeling (eerste controles gehad, alles was verder in orde, nog 6 maanden proberen maar mag Utro uitproberen om lf te verlengen).

Foto is misschien niet echt duidelijk, maar die van 10dpo is meer gelig en die van 12dpo toch echt roze. Maar duidelijk pas na afleestijd en dus negatief, zo beschouw ik hem ook. Maar ik vraag me nu wel af of er inderdaad zo’n verschil in kleur en dikte van de indrooglijn kan zijn?

Bijgevoegde bestanden:

2. Petitefleur

Petitefleur Nieuw lid

22 mrt 2024
    4
    1
    3
    Vrouw
    Hoi hoi! Ik vermoed dat het te maken heeft met de hoeveelheid urine.
    Het ziet er precies een indrooglijntje uit. Misschien over twee dagen eens opnieuw testen?
    Ik duim voor je!

Veertjjj vindt dit leuk.
  3. L0ts

L0ts Actief lid

22 nov 2023
    465
    352
    63
    Ik hoop het zo voor je, maar helaas kun je hier niet echt iets van maken. Als er iets is zou je toch wel binnen de tijd moeten zien morgen!

Veertjjj vindt dit leuk.
  4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Er kan zeker verschil zitten in kleur en dikte van de indrogers. Ligt aan de test zelf, hoeveel kleurstof het heeft, ligt aan je urine en hoe de concentratie van die is.

gezien je Utrogestan gebruikt zou ik morgen 13 dpo nog een test doen. Mocht deze ook negatief zijn zou ik wel al stoppen met utro zodat je menstruatie opgang kan komen.

Veertjjj vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina