Hoi hoi Ik ben nieuw en net zwanger en kom uit Haarlem!!!!!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lesleyw, 21 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Hoi,

Ik ben Lesley en kom uit Haarlem. Ik ben nu net 7 weken zwanger. Ik heb hiervoor een miskraam gehad en ben dus erg nerveus en kan alleen maar hopen dat het nu wel goed zal gaan.

Het lijkt me erg leuk om in contact te komen met andere zwangere vrouwen (of in de planning). Het lieft uit de omgeving maar enkel mailcontact met ander vrouwen uit het land is natuurlijk ook erg leuk.

Groetjes, :D

Lesley

2. Annelies

Annelies Niet meer actief

welkom hier op het forum!! ik had je al gefeliciteerd maar bij deze nogmaals!!

3. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap...

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Welkom en gefeliciteerd!

5. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd!
    Geniet er lekker van.

Liefs Daan

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    welkom en gefeliciteerd meid!!

7. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    welkom en gefeliciteerd!

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Gefeliciteerd!!!

Marian

9. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Van harte !

10. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!

Groetjes Roos

11. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    welkom en gefeliciteerd.

liefs san.

12. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude

welkom en van harte gefeliciteerd

fijne zwangerschap en veel plezier op het forum

13. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom en gefeliciteerd :D

14. Beste Lesley,

Ik kom weliswaar niet uit de buurt van Haarlem, maar wilde toch graag even reageren op jouw berichtje. Ik begrijp je namelijk zo goed. Ook ik ben sinds kort zwanger na vorig jaar (rond dezelfde tijd) een miskraam te hebben gehad. We waren toen al vier jaar bezig. Nu ik sinds vrijdag (21 april) weet dat ik weer zwanger ben, wordt mijn blijdschap overschaduwd door de angst dat het weer mis gaat. Vooral omdat ik steeds zo'n last van 'ik moet ongesteld worden-buikpijn' blijf houden.

Maar we moeten positief blijven en daarom zeg ik: Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je (en ik ook) snel gewoon van je zwangerschap kunt genieten!

Groetjes, Lola

15. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Hoi Lola,

Jij ook van harte gefeliciteerd hè!!!!!!!! Bedankt voor je berichtje. Heb je de verloskundige al gebeld??? Want als ik jouw was zou ik wel zo snel mogelijk een echo aanvragen en niet dat je tot de 12de week moet gaan zitten wachten, want je wordt echt gek van de onzekerheid. Gelukkig kan ik nu gaan aftellen. Nog maar een paar dagen. Ik kan echt niet wachten gewoon. Hopen natuurlijk dat het goed zit allemaal. Zit het niet goed dan ben ik er in ieder geval vroeg genoeg bij, maar mijn gevoel zegt dat het wel goed zal gaan deze keer. Maar ja we zullen het vrijdag zien.

Jij vast sterkte hè voor de komende tijd.

Groetjes,

Lesley

16. Hoi Lesley,

Al meteen op de dag dat ik wist dat ik weer zwanger was, is er in het ziekenhuis al een afspraak voor een echo gemaakt, op 10 mei. Vrijdag mag ik - wanneer mij dat gerust stelt - nog een keertje bloed laten prikken, om te kijken of het hcg-gehalte voldoende stijgt. Gelukkig begrijpen ze daar mijn angst.

Groetjes, Lola

17. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Hoi Lola,

Nog maar twee dagen en dan mag ik. Aan de ene kant heb ik helemaal geen zin, omdat ik toch bang ben om weer hetzelfde te zien, maar ja gewoon proberen positief te blijven. Ik heb zelfs vandaag een zwangerschapsagenda besteld bij bol.com, en ik heb zelf al een rompertje gekocht en ik heb een rompertje van m'n zusje gekregen gisteren, dus we proberen allemaal postief te blijven.

Grt,

Lesley

18. Hoi Lesley,

ik zal vrijdag aan je denken. Die dag wordt dus voor ons allebei spannend, want ik ben inderdaad van plan om vrijdag nog een keertje te laten prikken. Als de uitslag goed is, wil ik zondag op de verjaardag van mijn zus ook alvast het grote nieuws vertellen, ik kan dat dan toch niet langer voor me houden!. Tot dusverre is mijn moeder de enige die het weet...

Ik had wel al via dit forum een vraag aan de verloskundige gesteld met betrekking tot mijn menstruatieachtige buikpijn en Mirjam gaf aan dat dit helemaal niets zegt over het feit of het wel of niet goed blijft gaan. Ook vond ze de uitslag van de bloedtest supermooi. Ik begin dus langzaam aan wat positiever en minder bang te worden, maar ik zal blij zijn wanneer ik op 10 mei op de echo met eigen ogen heb gezien dat alles goed is!

Heel veel succes vrijdag...

Groetjes, Lola

19. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Hoi Lola,

Inderdaad wel spannend hoor!!! Als alles goed is zal ik het je vrijdag voor 12 uur s'morgens laten weten. Als het niet goed is zal het waarschijnlijk wat langer duren...... Maar ga maar uit van een antwoord voor 12 uur. Oja en ik zal voor je duimen vrijdag!!!!

Grt,

Lesley

20. sim

sim Niet meer actief

welkom en heel veel succes ;)

Deel Deze Pagina