Hoi hoi Ik ben nieuw en net zwanger en kom uit Haarlem!!!!!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lesleyw, 21 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste Lesley,

Ik hoop dat alles goed is, ondanks het feit dat ik nog niets van je heb gehoord.

De uitslag van de bloedtest vanochtend was goed. Dat geeft al een beetje opluchting. Ik weet niet of de vorige keer de hcg-waarden hetzelfde waren, want ik kwam er toen met 9 weken pas achter dat ik zwanger was en twee dagen later wist ik al meteen dat het niet goed was...

Ik hoop dat ik snel wat van je hoor, want natuurlijk maak ik me ook wel zorgen om jou, om iedereen die nu zwanger is eigenlijk. Ik denk dat waanneer je eenmaal een miskraam of zo hebt meegemaakt, je daarna nooit meer helemaal onbezorgd zwanger kan zijn.

Groetjes, Lola

2. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Bedankt voor jullei lieve berichtjes, maar helaas heb ik toch slecht nieuws. Vanmorgen eindelijk voor de echo blijkt dat het hartje sinds gisteren niet meer klopt. Ik ben er best wel kapot van al gaat het relatief gezien nog vrij goed met me. Ik moet wel zeggen dat mijn geloof om een keer een normale zwangerschap te krijgen echt sterk gedaald is. Ik vind het nu erg moeilijk om er nog in te geloven...... Misschien komt dat nog. Nu maar eerst de miskraam afwachten.......

Grt,

Lesley

3. sim

sim Niet meer actief

wat erg, ik wens je heel veel sterkte met de verwerking

4. Shit, dit vind ik dus echt heel erg...

Ik weet eigenlijk niets anders te zeggen dan dat ik jou en je partner heel veel sterkte wens de komende tijd en dat ik hoop dat het de volgende keer wel goed gaat.

Heel veel liefs, Lola

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ach meiske shit zeg :( ....heel veel sterkte

6. Cinderella

Cinderella Bekend lid