Hoi, Ook ik ben nieuw hier en wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Kim en ben 29 jaar oud. Mijn vriend en ik hebben ook een grote kinderwens en hopen natuurlijk dat onze wens snel in vervulling mag gaan. Ik ben begin oktober 2007 al gestopt met de pil maar wilde graag eerst een aantal keer ongesteld zijn geweest voordat we wilde beginnen (haha, wat klinkt dat stom). Het rare is dat mijn menstruatie 3 maanden uitbleef waar ik eigenlijk niet op gehoopt had maar toch...moest zeker detoxen. Nu hoop ik eind deze maand weer ongesteld te worden en dat we daarna kunnen beginnen. Ben afgelopen week begonnen met Foliumzuur te slikkken dus begint nu toch wel erg spannend te worden. Ook probeer ik de koffie op het werk veel te laten staan en tja...dan krijg je natuurlijk vragen waarom ik nu ineens aan de thee zit, hihi. Ik wens iedereen veel succes en hoop dat jullie wens ook snel in vervulling mag gaan. Groetjes Kim
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Haai Kim, Welkom op het forum Mijn menstruatie was na het stoppen met de pil ook heel onregelmatig. Op het moment dat we dachten dat t niet meer normaal zou lukken en we er minder mee bezig waren, bleken we opeens zwanger! Mijn vriendin was tegelijk met mij gestopt met de pil. We slikte allebei al 11 jaar de Diane 35 en zij was binnen 3 maanden zwanger terwijl ze ook nog onregelmatig was. Ze heeft nu een geweldige zoon en wij verwachten onze eerste. Hihi, het kan dus alle kanten op! Heel veel succes. En geniet van de thee
Hoi Kim, Zoals jij ben ik ook een nieuweling. Ik wil je veel succes wensen. 1 vraagje waarom nu geen koffie? Niet dat ik zoveel drink, maar toch minimaal twee bakjes op een dag. groetjes fio
Hoi, Bedankt voor jullie reacties....echt super leuk om die te lezen. Hoi Penny, Bedankt voor je reactie. Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Leuk zeg en erg spannend lijkt me! Zo zie je maar weer dat het toch helemaal goed is gekomen met een onregelmatige menstruatie. Ik heb ook de Diana 35 gebruikt dus misschien kan het daar wel aan liggen?!. Heel veel succes en plezier en hoop dat de zwangerschap voorspoedig verloopt. Hey Fio, Bedankt voor je reactie. Ik wens je ook heel veel succes en hoop ook voor jullie dat het snel raak is. Nou..ik drink nog wel koffie maar hooguit 1 a 2 kopjes per dag. Vaak drink ik in de ochtend 1 kopje en probeer de rest van de dag thee te drinken omdat ik gehoord heb dat het niet goed is koffie te drinken. Ook ben ik een grote fan van cola en probeer dit nu ook zo min mogelijk te drinken. Groetjes Kim