Ho hoi, Ik heb nu ook maar eens aangemeld, heb al eens rondgeneusd op deze site. We zijn al vanaf mei proberen zwanger te worden en tot op heden is dat nog niet gelukt. We zijn er achter gekomen na 2 lab testen dat het semen van mijn man niet goed is en dat we momenteel niet normaal zwanger kunnen worden. Dat was wel even een shock. We zijn er heel open over en hebben het de familie en vrienden om ons heen ook gewoon verteld. 4 januari hebben we een afspraak bij de uroloog. Ik hoop hier op deze site lekker te kunnen kletsen enzovoorts en mijn "ei" kwijt te kunnen. Niet iedereen zit te wachten om vaak mij aan te moeten horen hierover. Met mijn man kunnen we er gelukkig goed over praten.
Heej Fleurrebel, vervelend nieuws maar hoop dat jullie veel steun hier in krijgen. Ik hoop voor jullie dat t volgend jaar een goed jaar voor jullie word .
hoi hoi, welkom op het forum en hopelijk kun je hier een luisterend oor vinden zo nu en dan. Liefs, Bibu !
Welkom hier, en je zal echt ons nooit tot last zijn met je verhalen, er zijn meiden genoeg op deze site die graag klaar staan als je het moeilijk heb. En ik hoop voor jullie dat je snel zwanger zal zijn. Groetjes Jolie