Hallo ook nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door -, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ho hoi,

Ik heb nu ook maar eens aangemeld, heb al eens rondgeneusd op deze site.
    We zijn al vanaf mei proberen zwanger te worden en tot op heden is dat nog niet gelukt. We zijn er achter gekomen na 2 lab testen dat het semen van mijn man niet goed is en dat we momenteel niet normaal zwanger kunnen worden. Dat was wel even een shock. We zijn er heel open over en hebben het de familie en vrienden om ons heen ook gewoon verteld. 4 januari hebben we een afspraak bij de uroloog.
    Ik hoop hier op deze site lekker te kunnen kletsen enzovoorts en mijn "ei" kwijt te kunnen. Niet iedereen zit te wachten om vaak mij aan te moeten horen hierover. Met mijn man kunnen we er gelukkig goed over praten.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heej Fleurrebel, vervelend nieuws maar hoop dat jullie veel steun hier in krijgen. Ik hoop voor jullie dat t volgend jaar een goed jaar voor jullie word ;) .

3. Hummel

Hummel Niet meer actief

Welkom en ik hoop dat 2007 een mooi jaar voor jullie zal worden. :D

Liefs Hummel.

4. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    hoi hoi,

welkom op het forum en hopelijk kun je hier een luisterend oor vinden zo nu en dan.

Liefs, Bibu !

6. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Welkom hier, en je zal echt ons nooit tot last zijn met je verhalen, er zijn meiden genoeg op deze site die graag klaar staan als je het moeilijk heb. En ik hoop voor jullie dat je snel zwanger zal zijn.

Groetjes Jolie

Deel Deze Pagina