hallo allemaal ben 26 en heb net na 1O jaar pilgebruik mijn pil gelaten. Was na 6 dagen al ongi. Ben erg benieuwd nu! Het aantal zwangerschappen in mijn omgeving zullen het wachten niet makkelijk maken vrees ik. SPANNEND! [/quote]
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
ha welkom hier en succes maar dat is ook niet fijn na 6 dagen alweer ongie maar duimen dat 2008 goed jaar word
dank je ongi is na 4 dagen al voorbij,gek opeens gekomen zonder dat ik er iets van voelde en op dezelfde manier weg!
wat heel raar is vind ik is dat ik sinds eergisteren niet meer ongi ben, maar toch het gevoel heb. Steken onderaan mn rug, trekkend gevoel in mn buik en mn borsten lijken ook dikker geworden. Maar misschien voel ik die dingen juist omdat ik er nu meer op let en zo graag zwanger wil zijn. Zal wel te maken hebben met stoppen met pil. ik heb ze dan ook 1O jaar genomen. Vrees dat het allemaal ni zo simpel gaat worden. maar ja, we zien wel. Ondertussen oefenen we met veel plezier verder. Daar is me ventje natuurlijk niet kwaad om .
Hoi meiden, vandaag voor het eerst deze site bekeken en gelijk aangemeld. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil. Ik ben wel al 2 maanden na 28 dagen ongesteld geworden wat ik normaal met de pil ook was. Deze maand zijn we er echt voor gegaan, maar of ik nu al zwanger ben, nog 12 dagen wachten.pffff jullie ook allemaal succes he!
@juudinlove veel succes! cho zo spannend allemaal! geduld dat je moet hebben en dat heb ik nu juist niet....