Hallo allemaal! Ik ben 23 jaar en ben sinds oktober gestopt met de pil, omdat mijn vriend en ik heel graag een kindje willen! Afgelopen weekend had ik mijn eisprong, en we zijn dus bijna niet het bed uitgeweest, haha. Dus ik hoop dat het raak is geweest. Ik merk aan mezelf dat ik elke dag denk aan het zwanger worden, dus vandaar dat ik mij heb aangemeld bij deze pagina. Groetjes Y.
ben er alleen nog niet helemaal achter hoe die banner nou werkt. wie weet het?heb gewoon de hele tekst na ge-typt. klopt dat? gr mij
Bedankt voor jullie welkom @vlindertje85 Je moet gaan naar profiel aanpassen en dan naar het stukje onderschrift even lezen
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hallo allemaal dank jullie wel. ja wij hopen ook dat het snel raak is inmiddels alweer 5 mnd bezig.dus hopelijk snel raak? groeten vlindertje
consider, welkom hier! vlindertje, jij ook. als je dingen niet snapt op de site kan je je vraag bij 'over deze site' stellen.
Welkom op dit héél fijne forum! Veel succes met het zwanger worden (maar vooral veel plezier..hihihi)
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.