ik wil me ook ff voorstellen hier kom voor het eerst op de site dus heb nog een hoop te lezen. ik ben petra en ben 29 jaar en ben voor de eerste keer zwanger. vandaag precies ben ik 12 weken ik heb weinig last van 'de' zwangerschaps kwaaltjes. ik ben alleen ontzettend moe en heb wat last van krampen in me buik. maar verder kan ik alles eten en drinken. ben wel geteld 2 hele dagen misselijk geweest dus ik mag niet klagen he. ik heb al mijn eerste zwangerschapbroek moeten kopen van de week omdat ik niet meer in mijn eigen broeken pas.. als ik naar me moeder en me zus kijk kan ik me lol nog op, bij mijn zus vroegen ze met 5 maanden hoeveel dagen ze nog moest.. dus je snapt der is waarschijnlijk een behoorlijke buik onderweg. wil iedereen heel veel plezier wensen in de zwangerschap en geniet er van groetjes petra
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Hoi Petra, welkom hier en van harte met t grootse kleine wondertje op komst. Wanneer heb je de 12 weken echo?