Hallo allemaal. Ik ben Thaitiana uit Curacao de Nederlandse Antillen,26 jaar oud en 35 weken zwanger. Dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb een zo genoemde risicozwangerschap omdat ik vorige jaar van een prematuur babytje was bevallen. Zij was een schattige meisje die maar 2 weken bij ons is gebleven. Nog een keer zwanger zijn is heel moeilijk en zeker omdat ik de risico loop om nog een keer te vroeg te bevallen. Tot nu toe loopt alles goed, en hopelijk kan ik over 5 weken een nieuwe onderwerp plaatsen met het nieuws dat mijn kleine is geboren. pssssssss weet iemand misschien waar ik leuke geboorte gedichten kan vinden.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes met de laaste loodjes. Liefs wolly
Welkom... helmaal uit Curacao...! Hopelijk gaat alles nu helemaal goed en kun je over een paar weken lekker gaan genieten van je kindje! Gr. Niki
Bedankt allemaa. Het is een lekker gevoel als met andere moeders, becomming moeders, enz enz kunt prate. Ow ja dit keer krijg ik een Jongetje !