Mijn naam is Elena en ben 31 jaar. Ik heb al twee kindjes, een jongetje van 6 en een meisje van 4 jaar. Mijn man en ik wilde altijd nog een derde kindje, maar wij wilden eerst eens trouwen, studie en nieuw werk. Dat alles is nu gebeurd en achter de rug en nu is alles er klaar voor om ons derde kindje te verwelkomen! Deze maand is de 'derde ronde', zoals het hier genoemd wordt. Ik ben nu op dag 37, dus een paar dagen overtijd. Sinds afgelopen februari heb ik mijn cyclus bijgehouden en zit tussen de 26 en 35 dagen. Dus ik begin wel hoop te krijgen dat ik zwanger ben! Helaas zijn de testen negatief en voel ik me niet echt zwanger, maar goed ik weet niet meer hoe ik mij voelde toen ik net zwanger was van de andere twee. In ieder geval vind ik dit een hele leuke site, en is het leuk om te lezen dat iedereen met elkaar meeleeft! Groetjes, Elena
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
komt helemaal goed! ik had ook een aantal negatieve testen en bleek toch zwanger te zijn! nog 3 maanden en dan komt onze kleine smurf haar broertje gedag zeggen! groetjes ingeborg