Even voorstellen en een vraagje over de nuvaring:

Discussion in 'Even voorstellen' started by hiske, Dec 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hiske

hiske Lid

Dec 22, 2008
    27
    0
    0
    Hallo allemaal!

Heb deze site al een aantal keren bekeken. Mijn vriend en ik "weten"nog maar net dat we heel graag kinderen willen. Nu die "knop" om is, merk ik dat ik heel erg veel behoefte heb aan informatie. Erg leuk om te zien en te lezen hoeveel vrouwen met precies dezelfde gedachten rond lopen!

Op zich was ik er deze maand helemaal niet zo erg mee bezig. Ik ben vorige maand gestopt met de nuvaring. Ik weet dus ook niet precies hoe lang mijn cyclus is.
    Nu wil ik graag weten welke ervaringen er zijn met de nuvaring. Ik ben in het verleden ook wel gestopt met de pil en had daardoor wel last van het zogenoemde "ontpillen". Is dat hetzelfde wanneer je stopt met een nuvaring?

Groeten,

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

3. hiske

hiske Lid

Dec 22, 2008
    27
    0
    0
    Dank je :)
    Maare even een vraagje: wat betekenen al die dingen die bij jou onder je naam staan? (die all I want for christmas kan ik nog begrijpen hoor ;) ) Maar die pendel en die afkortingen? Ben nog heel erg nieuw hier en kom allemaal onbekende dingen tegen. Wel heel erg leuk moet ik zeggen!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    Hoi Hiske

Toen ik stopte met de nuvaring was mijn cyclus meteen normaal. Ik ben in november gestopt tot januari hebben we nog wel bescherming gebruikt vanaf januari niet meer meteen zwanger toen dat ging meteen al mis en 2 mdn later weer zwanger.

5. hiske

hiske Lid

Dec 22, 2008
    27
    0
    0
    Ok dank je wel voor je antwoord. Had je geen last van extra buikpijn, of andere kwaaltjes toen je stopte met de ring?

6. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    Nee helemaal niet ja de menstruatieklachten kwamen weer terug maar das niet gek natuurlijk

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Allereerst welkom.

Ik zal je even uitleggen wat er allemaal onder de banner van Senna04 staat

Aug '08: MK,35,32,? (in augustus is ze begonnen met oefenen, ze heeft toen als eerste een MK (miskraam gehad, daarna een cyclus van 35 dagen, en een van 32 dagen, de vraagtekens is de cyclus waarin ze nu zit)

Pendel:
    Liz0104: Nu zwanger... en beval in september (liz0104 heeft voor haar gependeld en heeft gezegd dat ze nu zwanger is en bevalt in september

Ik hoop dat het een beetje duidelijker is voor je.

Heel veel plezier en succes vooral met zwanger worden.

Share This Page