Hallo allemaal,Ik ben mathilde en dit is mijn verhaal !

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mutsseflutss, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Hallo allemaal

Ik ben Mathilde 25 lentes jong en woon in Nijmegen!
    De reden waarom ik mij aanmeld is dat ik heeeel veel info op deze site heb gevonden voor mijzelf...
    Vind het echt knap van iedereen hier dat je je verhaal hier durft te vertellen! Dat ga ik dus ook doen, ik heb afgelopen Januarie ook mijn aller eerste miskraam gehad, ik was 12 weken en 4 dagen,helaas was mijn vruchtje opgehouden met groeien in week 5 ! :cry:
    Mijn miskraam begon op 30 Dec en 1 januarie 2009 was ik mijn nja vruchtzak verloren! Ik heb het wel opgevangen en bewaard, het was nog groter dan een ei, en dan pakken we even een maat L en dan nog iets groter!
    Ik heb heeel veel pijn gehad 4 dagen lang, ik heb 4 dagen lang ook niet geslapen van de pijn,ik kon niet zitten,staan,liggen! :x
    Ik heb er ook HEEL veel verdriet van gehad ...
    In 2006 hadden ze mij in het ziekenhuis verteld dat ik niet uit mijzelf zwanger zou kunnen worden en dat het ziekenhuis de natuur een handje moest helpen :confused: , dus als ik er klaar voor was moest ik de gyna maar bellen!
    Nou ja we waren er wel klaar voor maar geen zin het gebeuren nog niet!

In 2008 was het zover, ik kwam pas met 11 weken erachter dat ik dus zwanger was ... omdat mensen tegen mij zeiden, Mathilde je krijgt een buik :) , ben je zwanger,en idd ik had al echt een buik, wel mooi naar voren!
    Ik deed de volgende dag een test en idd binnen 3 sec stond het erop,ja zwanger :D , in eerste instantie vol ongeloof natuurlijk,want ja dat kon toch niet volgens het ziekenhuis ? Nou Vk gebeld, op 23 Dec mocht ik al komen oor een echo, toen zagen ze al geen hartje of zo .. dus ze zei al,nee tis niet goed! Maar ze wouden wel afwachten kon zijn dat het vruchtje nog iets te klein was en dat het wat langerzamer was, dus werd naar huis gestuurd met een boekje over miskramen en moest 2 weken wachten! :x
    Nou jaaa zeg maar dat kon ik niet, ik heb de huisarts gebeld,en zei ook wij laten je idd niet zo lang wachten ... Ik heb in Juli 2008 een operatie gehad aan mijn baarmoeder,omdat ik baarmoederhalskanker had, dus ja ik dacht van, kan daarmee te maken hebben, dat ie in de oude wond zit of dat het is gaan onsteken waardoor je niks ziet ja er gaat van alles door je hoofd! Maar fijn de dokter mn gyna gebeld, kon 29 Dec langs, ik merkte wel toen ik in het ziekenhuis een inwendige echo kreeg beter te zien was als bij de VK ....
    Maar goed was duidelijk te zien, 12 wkn 4 dgn zwanger maar met 5 weken is het vruchtje gestopt met groeien!
    Ik heb echt heeel veel verdriet gehad met HEEL veel pijn 4 dagen lang ...
    Ik hoop zoiets noooooit meer mee te maken ... als dat zo is, laat ik het weg halen in het ziekenhuis, want volgens mij heb je met een curritage alleen nog even na weeen zoals ik het lees, terwijl op de natuurlijke manier een HELL ](*,) is voor en NA ... pfff
    Ik heb de eerste echo gevraagt bij de VK, ik heb de eerste zwangerschaps test nog, eerste knuffeltje wat ik kreeg voor de kleine,ga ik in een mooie doos doen,en geef ik een heeel mooi plekje,want hoe ik het ook wen of keer, het was mijn aller eerst zangerschap, ik had al een flinke buik,pijnlijke borsten,bijna iedere ochtend een bloedneus,lichtelijke hoofdpijn,vaak piessen,VEEEL puisten hahaah,en ging altijd bijna over mn nek van de tandpasta als ik mn tanden ging poetsen!
    Nou ik hoop dat ook iemand wat aan mijn verhaal heeft ...
    Vragen mag je ALTIJS stellen aan mij, ik sta er open voor!
    Ik zit nog met een vraag maar die stel ik wel ergens bij het onderwerp ofcourse!
    Ik wens ALLE vrouwen op deze wereld heeel veel geluk bij het zwanger worden en het zwanger zijn ! :thumup:

Liefs xxx Mathilde.

2. Chantal78

Chantal78 Lid

28 jan 2009
    93
    0
    0
    Friesland
    welkom en jeetje wat heb jij al wat meegemaakt zeg heel veel sterkte

3. trotse mamie

1 feb 2009
    45
    0
    0
    mama van twee meiden
    ....
    hoi mathilde

was even je verhaal aan't lezen , schrikken hoor

heel veel sterkte

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Hoi Mathilde,

Allereerst welkom! En wat een verhaal zeg.
    Ik duim voor je, dat je maar snel zwanger mag worden.

liefs

5. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Hoii Curly,
    Thankss voor je reactie !
    Wij hopen dat ook, maar dat word even een paar daagjes wachten ...
    Ik zie dat jij over 5 dagen een test kan doen, ik wens je geluk,dat de test posi uit mag geven en dat je ervan mag gaan genieten!
    Zal over 5 dagen een kaarsje voor je aansteken hihih
    Liefs,mathilde.

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Thnx Mathilde!

Ik zie dat jij nog even moet, maar hoop dat je snel een kleintje in je armen mag sluiten.

Wij zijn sinds deze maand bezig met ovu test, dus ergens toch wel extra spannend.

liefs

7. bridget01

bridget01 Lid

29 dec 2008
    31
    0
    6
    Overijssel
    Hallo,

Welkom, ik had je verhaal gelezen pff je hebt al aardig wat meegemaakt!

Veel succes en sterkte nog

Groetjes Bridget

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom. Wat een verhaal zeg! Hoop dat het vanaf nu wel goed gaat! Succes met zwanger worden.

9. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    Lieve mathilde, welkom hier en heeel veel succes met zwanger worden! Ik las een mooie quote daarnet die ik wel bij jou verhaal vond passen;"alleen de beste leerlingen, krijgen de moeilijkste opdrachten", ik vindt t erg dapper dat je je verhaal hier heb neergezet om met ons te delen en wil je dan ook bedanken voor je openhartigheid.. T is goed om t een plekje te geven..zo geef je jezelf de ruimte om te groeien en los te laten zodat je weer opnieuw kunt ontvangen... Ik duim vrolijk met je mee

10. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Hoii Iris84

Thanks voor je lieve reactie en dat je mijn bericht heb gelezen ...
    Ik zit nu weer in mijn normale cyclus ... Dus we kunnen weer een nieuwe poging wagen!
    Ik heb alle spullen die ik heb van mijn eerste zwangerschap een mooi plekje gegeven in mijn vitrine kast ...
    Alles komt op zijn plekje, tis alleen je moet het de tijd kunnen geven!
    Tuurlijk zijn er nog momenten dat ik terug denk aan hoe blij is was met mijn zwangerschap en ook eigenlijk ... ja toen ik de zwangerschapstest deed was mijn vruchtje al gestopt met groeien, dus eigenlijk nog best laat de miskraam gehad denk ik ....
    Nou ja .. al met al, heb van die kleine moment genoten ...
    Hopelijk komt het dit keer wel goed ...
    Posi ingsteld blijf ik zeker !

jij ook met een kleine bezig, of heb je er al 1 ?
    liefs xx mathilde.

11. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    hai meid.. Ja ben ook bezig inderdaad hihi. Nog niet zo heel lang maar kannie wachten ! :)

12. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    @ Iris

Oww kei leuk ...

Volgens mij lopen we een beetje het zelfde kwa eisprong of zo of vergis ik mij? Ik kan het soms niet eens meer onthouden hoor!
    Ik hou j eop de hoogte van de mijne ... als het zo mag zijn weet ik het de 28ste of ik zwanger ben ja of nee!

Heel veel succes meid :D
    Liefs xxx Mathilde.
    P.s hou je me op de hoogte ? Zou ik wel leuk vinden.. :D

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo mathilde.
    allereerst welkom hier.
    dapper dat je je verhaal hier hebt weten te plaatsen.
    hopelijk kun je er wat steun putten uit reacties en ervaringen van andere dames hier.
    heel veel succes met het zwanger worden.
    geloof mij maar wonderen bestaan!

14. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Hoii hoii,
    Thanks voor je reactie en het lezen van mijn verhaal :D
    Ja ik geloof best wel dat wonderen bestaan, ik geloof er echt in, vooral omdat ik ineens spontaan zwanger was terwijl er gezegt was in 2006 dat ik dat niet kon uit mn eigen ... dus jaaa ... en nu weten we het wel dat het kan en lukt!
    Ik hoop dat het bij jou ook lukt of heb je al een kleine?
    Ja ik ben nieuwsgierig!
    Ik lees alle verhalen hier hoor, de niet leuke en de leuke, en overal haal ik er wel wat uit, en op sommige reageer ik om mijn mening te geven na deze ervaring dus ja.. je helpt elkaar een beetje eigenlijk!
    Maar wel leuk,zo leer je ook mensen kennen een beetje he...
    Nou succes en ik lees misschien wel weer eens wat van je ;)
    Liefs
    Mathilde.

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ mathilde.
    zie mijn banner.
    ik ben al meer 34 weken onderweg :)
    ben endometriose patient en spontaan zwanger geworden.

16. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    @ Shenoby

Hoii oww gefeliciteerd :D:D
    Kei leuk ..

Maar even een vraagje .. wat is endometriose patient? ja patient snap ik dan nog wel .. maar is dat een ziekte, of ?

Als je er niet over wil praten .. ook goed hoor ..
    Maar kei tof dat je ondanks dat toch nog zwanger bent!
    Keii spannend dus!

Geniet er maar lekker van !
    XxX Mathilde.

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

endometriose is inderdaad een ziekte.
    kort uitgelegd betekend dit dat je baarmoederslijmvlies zich niet alleen in je baarmoeder bevind maar ook daar buiten.
    daarbij kun je denken in en rond de eierstokken de darmen enz.
    omdat dit dus met je menstruatie niet mee naar buiten gaat kan dit dus gaan verkleven, (Soort littekenweefsel) bij deze ziekte is de kans op verminderde vruchtbaarheid tot zelfs onvruchtbaarheid behoorlijk groot.

18. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Phoeeh Mijn oren klapperen ervan ...

Jeetje dan kan je wel spreken van een wonder he?!
    Nou ja ik vind van wel !

ben blij voor je dat het je toch gelukt is ondanks dat!
    Ik wens je bij deze super veel succes en plezier van je kleine wonder ...
    Geniet er lekker van!

XxX Mathilde. :D

Deel Deze Pagina