Hoi hoi

Discussion in 'Even voorstellen' started by MamavanJordy, Aug 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ook ik zal me even voorstellen, want ik ben nieuw hier.
    Ik ben Bianca, getrouwd sinds 1 september 2005 met mijn mannetje Martijn. Ik ben 26 jaar en Martijn 32 jaar. We wonen in een nieuwbouwwijk (rijtjeshuizen) in Helmond. Op 30 december 2005 zijn wij de trotse ouders geworden van Jordy. Hij besloot 1 week voor de uitgerekende datum dat het tijd was om te komen. Hij woog bij zijn geboorte 3045 gram en was ongeveer 48 cm lang. Helaas ben ik in het ziekenhuis moeten bevallen omdat ik langer dan 24 uur met gebroken vliezen rond liep en er nog geen wee te bekennen was. Uiteindelijk is Jordy dus 1 dag later (30 december) om 12.14 uur geboren. Ik heb er 12 uur en 14 minuten over gedaan. Jordy is dus nu bijna 7 1/2 maand oud.
    Verder heb ik nog een hond (golden retriever) die luistert naar de naam Yoeri, hijis nu 5 jaar oud. Ik volg jachttraining met hem. Jordy en Yoeri zijn nu al dikke maatjes. Jordy begint altijd te schaterlachen als hij voorbij komt en wil hem steeds aaien.
    Mijn verdere hobby's zijn: lezen, computeren, lekker bezig zijn met Jordy en mijn hond Yoeri.
    Ik ben momenteel nog werkzaam als verzorgende in de thuiszorg, maar ben een beetje op zoek naar ander werk. Ik wil het liefst iets vanuit thuis doen. Dus iemand wie hier ervaring mee heeft, tips zijn welkom.
    Het begint hier alweer te kriebelen voor een tweede, dus waarschijnlijk gaan we over een paar maandjes klussen voor een tweede. Bij Jordy duurde het 7 maanden voordat ik zwanger was. Nu ben ik aan de minipil maar wil daar dus over een tijdje mee stoppen.
    Zo nu weten jullie een heleboel over me, als er nog vragen zijn dan roep maar raak.

Groetjes Bianca (mamavanJordy)

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Welkom hier!!
    Veel plezier op het forum en succes met klussen straks voor de 2e! ;)

Mirre

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Welkom Bianca :)

4. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584