even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by daddyo, Apr 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daddyo

daddyo Lid

Apr 10, 2009
    31
    0
    0
    Hoi ik ben "daddyo"
    Bijna 30 en riep altijd het hardst dat kinderen voor mij niet zo hoefde!
    Ik was en ben altijd gek op en met kinderen, en dat werd ook altijd keihard geroepen door iedereen om mij heen, Jij zult later een leuke vader worden! Hoe vaker ik dat hoorde hoe harder ik riep: liever niet...!
    Na uitstellen door studie, werk, vakantie's naar verre oorden en de gedachte er nog niet aan toe te zijn kon ik niet meer om de grote wens van mijn schatje heen! En eigenlijk was/ ben ik er nu ook wel klaar voor.
    Na 12 jaar Pil en ruim een jaar prikpil besloten we het er maar op te wagen, met in het achterhoofd dat het wel lang zou duren. Mijn vriendin is enigkind tegen wil en dank, want mijn schoonouders zouden eigenlijk nooit kinderen kunnen krijgen...gelukkig voor mij wel!!
    En ik heb zogezegd al aardig wat scalpeltjes in de regio tussen mijn liezen gehad door tal van redenen. De voorgeschiedenis voor ons beide meerekenend waren wij uitgegaan dat als het binnen een jaar zou lukken wij ons gelukkig mochten prijzen. Hierdoor waren wij er helemaal niet mee bezig om echt zwanger te worden. Hoewel we regelmatig aan het "sporten"waren zeg maar. En nu slik oeps schrik yes uhhh, zijn we overbluft door het feit dat we in de "2e "ronde al zwanger blijken te zijn. (zie album foto ik kan er niet om heen!)
    Nu het moeilijke feit van nog enkele weken je lippen op elkaar en je zo "normaal"mogelijk gedragen voor we het nieuws wereldkundig gaan maken! Het liefst schreeuw ik he nu al van de daken...! Maar ja toch nog even wachten!
    Ik moet nog wennen maar ben wel erg trots om papa te gaan worden, ons wondertje!!
    Ik hoop dat het de komende maanden nog meer gaat wennen!
    gr daddyo

2. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    1,155
    0
    0
    Noord-holland
    Welkom hier! En van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

3. gemke

gemke Niet meer actief

hey weer een man in ons midden
    het worden er steeds meer leuk hoor
    van harte welkom op het forum en gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    ik hoop voor je dat het lukt je mond houden (mij nog nooit gelukt hihihi)

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, gefeliciteerd met de zwangerschap :D

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

welkom en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap