Hallo allemaal Ik heb me aangemeld bij het forum om verschillende redenen. Ik werk in de kinderopvang en vind het interessant de belevingswereld van ouders te lezen. Ik vind een forum als dit ook erg interessant als een stukje verdieping van mijn werk, het nog beter kunnen inspelen op de wensen/gedachtengang van ouders. Ik heb zelf nog geen kinderen. De wens is er wel, alleen de man nog niet Dus dat is een meerjarenplan. Ik ben 23, dus heb nog alle tijd! Ik vind het erg interessant om alle info rond zwanger worden/zwangerschap/kinderen te lezen. Ik heb het nog lang niet nodig, maar heb al leuke buikbanden en draagdoeken langs zien komen, dus als het ooit zover is... zoek ik gauw weer zulke topics op Ik weet niet of ik nu al veel zal posten hier. In het begin lees ik vooral heel veel mee. Mocht ik ooit zwanger worden, dan zal ik vast wel fanatieker worden met posten. Want stiekum ben ik wel een beetje internet verslaafd, en als iets me interesseert dan kan ik uren op het net surfen naar info. Groetjes!!