hoi hoi

Discussion in 'Even voorstellen' started by wies31, Nov 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hallo iedereen,

ik ben wies, 28 jaar, en al bijna een jaar gestopt met de pil.
    Ik ben niet erg regelmatig dus is het vrij lastig om de ovulatie te plannen.
    De laatste keren heb ik ovulatietesten gebruikt. Deze maand heb ik een ander gevoel erbij. Ik moet aankomende zondag ong. worden, erg spannend dus. Begin deze week had ik scherpe steken in mijn onderbuik, die nu al weer minder zijn. Heeft dat iets met de innesteling te maken?(dag 8/9) Gisteren stonden mijn borsten in brand! Als ik dat eerder heb gehad, zou ik dat wel gemerkt hebben denk ik. Afgelopen weekend had ik een feestje. Ik had wat biertjes op,(stom natuurlijk, maar ik rekende erop dat het weer niet raak zou zijn) en moest overgeven. Wat ik normaal gesproken nooit hoef. Is dit al een reactie op een zwangerschap?
    Ik vraag me af of ik nu al een test zou kunnen doen, of dat ik echt tot zondag moet wachten. En herkend iemand deze verschijnselen, zou ik zwanger kunnen zijn? Ik vind het zo spannend!
    groetjs wies

2. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Wies welkom. Ik weet bij mezelf als ik een eisprong heb dat ik dan steken heb en niet bij me innesteling. En als voor zondag een test ga doen dan kan die negatief aangeven want misschien zit er nog niet genoeg progesteron in je urine. Ik hoop voor je dat het raak is.
    Liefs Jolie

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hoi jolie, ik zie dat je vandaag je eisprong hebt. Ben jij wel regelmatig? Hoe kom je trouwens aan zo'n balkje waar dat opstaat?
    liefs wies

4. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben heel regelmatig alleen zwanger worden lukt niet zo snel, loop al een paar maanden in het ziekenhuis. En de banner geef niet goed aan wanneer me eisprong is, want die had ik gister. Die banner moet ik even kijken hoe het moet.

5. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Via je profiel en dan bij onderschrift je cyclusbanner activeren

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Van harte welkom meis!

7. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom!

8. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Welkom en succes met zwanger worden!

Liefs Pearly

9. Niet meer actief

Welkom hier en succes met alles! ;)

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    welkom en succes :D

11. Lynda

Lynda Lid

Nov 15, 2006
    31
    0
    0
    Welkom en veel sterkte toegewenst voor zondag. Ik doe met je mee trouwens...hopen dat :evil: :evil: 's bij ons allebei wegblijven.
    En natuurlijk ook voor alle andere meiden: dit geldt ook voor jullie!

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt allemaal voor je reactie. En Lynda, zpu leuk zijn als het bij ons allebei raak is! :D Ik reken er maar niet te veel op, dan valt het niet zo tegen als ie toch komt. :evil:

13. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Welkom en succes! :D

Share This Page