moslims

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door sofaan, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    hallo allemaal zijn hier ook moslims op deze site zelf ben ik ook moslim en vroeg me af of er nog meer waren die hier komen.
    nou meiden moslims of niet moslims hoop snel van jullie te horen greets sofaan :D

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo Sofaan,

Welkom op dit forum! :D

Ten eerste staat dit topic verkeerd hihi... Maar ik denk dat een moderator dit wel even voor je wil verplaatsen :)

Verder meld ik me hier als eerste (bekeerde) moslima ;)

3. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Salaam,
    ik ben ook een moslima.

Het valt mij op dat er best wel veel bekeerde moslima s op dit forum zijn.

gezelliggggggggggggg

Ally

4. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Hier ook een bekeerde moslima. Nederlandse van geboorte, getrouwd met een Marokkaanse moslim en moeder van het allermooiste halfbloed Marokaantje van de hééééééle wereld !

Liefs
    Ilja

5. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    wat grappig mijn 12 jarige zoon heet ook soufian mijn 3jarige anouar en nu ben ik weer zwanger 14 wk wat het wordt weet ik niet verassing natuurlijk.
    Wat leuk dat er zo veel moslimas zijn ik ben 29 en ben met mijn schoolvriendje getrouwd we kennen elkaar al bijna 16 jaar en ik ben ookal zo lang moslim hamdullilah mijn man is morokkaans nou ik hoop dat er nog meer moslimas melden groetjes sofaan

6. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Oh, dat hoor je niet vaak, nog een Soufian !
    Ik voel me vereerd.
    Hartstikke leuk.
    er zijn volgens mij nog moslima's zat te vinden hier.

Liefs
    Ilja

7. Niet meer actief

ik ben Turks/Syrisch en 100% geboren moslim!

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Welkom Sofaan en veel plezier hier!

9. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hier ook een bekeerde moslima ondertussen al bijna 4 jaar alhamdulilla

10. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    Ja Soufian hoor je niet vaak nee mijn zoon is twaalf en er zijn er wijnig van met de zelfde naam,maar mijn jongste anouar hoor je veel meer,nu moet ik weer een naam verzinnen voor de derde wordt moeilijk haha
    greets sofaan

11. sweetangel100

Dat kan niet, want ik ben al moeder van het allermooiste halfbloed Marokkaantje van de hele wereld :) :) ;)

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Welkom op de forum! Ik ben ook moslima. Ik ben van marokaanse kom af en ben sinds me geboorte moslim ;) .

Groetjes,

Hanan

13. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Niet lullig bedoeld hoor, maar waarom is het zo interessant om te weten of er nog andere moslims op het forum zijn? We zijn hier toch allemaal met hetzelfde doel?

14. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    omdat moslims soms andere ervaringen hebben en andere tradities .en ja we zijn hier allemaal voor het zelfde maar het is tog leuk om in contakt te komen met mensen met het zelfde geloof ze zullen je sneller begrijpen met sommige situaties,en niet moslims mogen ook reageren hoor als ze iets willen zeggen wij moslims zijn open voor iedereen
    greets sofaan

15. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    hey ja dat snap ik hoor sofaan het was ook niet verkeerd bedoeld hoor, ik snap het alleen niet zo goed. Natuurlijk is het leuk om met iemand van je eigen cultuur te kletsen. Ik ben zelf ook niet nederlands hoor, maar ik ga ook niet echt hier opzoek naar de mensen van mijn cultuur... Vind het leuk genoeg om met iedereen hier te kletsen. en over dat sneller begrijpen.. De niet moslims hier zijn ook goed van begrip hoor.. Ik zat ook met een cultuurkwestie toen ik pas zwanger was (ouders waren er zwaar op tegen) en iedereen hier heeft me toch wel goed opgevangen hoor en ze begrepen de situatie best goed, of konden zich goed inleven :D

16. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    hebben jullie trouwens wat mooie namen iedeen arabisch of moslim namen?greets sofaan

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik denk ook niet dat je het hoeft te snappen, ik snap soms zoveel niet.
    Als je goed leest wordt er niet gezegd dat niet moslims niet mogen reageren. Er wordt niemand buiten gesloten. Je mening mag je geven hoor meis. ;)

18. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    dat had ik al begrepen hoor dat ook niet moslims mochten reageren.. Ik krijg er alleen zo een groepjesvorming idee van, maar dat is mijn mening

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Prima als jij dat vind. Ik laat het hierbij.

20. sweetangel100

Islam is ook geen cultuur wil ik hier nog even aan toevoegen, maar een geloof!
    En het heeft niets te maken met NL zijn of niet, want ik ben NL en ook moslim.

@ Sofaan: ik heb 1 mooie naam, iman :)

Deel Deze Pagina