Ook nieuw hier, met uiteraard zwangerschapswens!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door maui, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maui

maui Lid

11 jun 2011
    23
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ook nieuw hier!
    Meid van bijna 25 en met een kinderwens! Mijn situatie is als volgt;

Spannend weekje.. Dit is de eerste ronde dat we proberen zwanger te raken en ook de eerste keer, dus het is allemaal compleet "nieuw" en een vraag wat er gebeurd in mn lichaam. Hoop dat iemand met ervaring me een beetje kan helpen.. 2 dagen na mn eisprong licht bloedverlies gehad gedurende bijna 2 dagen. Een week erna 1x bij toiletgang wat roodbruin slijm bij het afvegen, verder niet.. Verder duidelijk wel wat symptomen. In de week van mn eisprong zeer veel last van rommelende darmen. En nu de laatste week zeeeer snel moe en een concentratievermogen van 0, zit maar te staren en te dromen! En af en toe vlagen van misselijkheid en duizelig/ licht in mn hoofd.
    Daar ik zo nieuwsgierig was heb ik op dag 2 en 1 voor nod al een testje gewaagd.. 1e was negatief maar even later toch een zeer vaag dun licht (bijna niet zichtbaar) streepje te zien.
    2e test weer negatief. Vandaag zou ik normaal gesproken ongesteld moeten worden, maar nog niks te zien of aan te voelen komen..

2. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi maui,

Welkom!

Ik denk dat je toch ongesteld gaat worden als ik je verhaaltje zo lees, maar als je naar paar dagen nog niet ongesteld bent gewoon nog een testje doen, kan bij ieder persoon anders zijn. Heb je wel een duidelijke cyclus?
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben!

Veel lees/kletsplezier!

Groetjes, 2011Mamma

Deel Deze Pagina