Heey allemaal Ik ben de laatste tijd heel erg veel bezig met het zwanger worden. Maar was eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel weken familie etc bij jullie konden zien dat je zwanger was? Vroeger leek me dit het ergste van het zwanger worden, ma nu heb ik wel zin in die dikke buik haha Groetjes..
Bij mij al met 10 weken (kijk maar in mn album bij 12 weken). Dit komt doordat de darmen dan nog 'in de weg zitten'. En heerlijk hoor, zo'n buikje.. iedereen kijkt naar je
Je Banner ziet er inderdaad vreemd uit. Welkom hier, Mijn buik was met een week of elf al aardig te zien (Bij mijn tweede en derde zwangerschap) De eerste keer bij ongeveer 14 weken.
Bij mij zagen de eersten het al bij zeven weken! Ik weet ook niet hoe dat kwam... Iedereen zei dat het een tweeling zou worden. Nee, gelukkig is het er maar eentje!
Ik ben nu 5 weken en ik heb al een beste buik. Ik heb de foto's van mijn eerste zwangerschap bekeken en mijn buik nu is net zo groot als die van mijn eerste met 3 maand zwangerschap. Mischien zit het al langer of is het normaal met de derde, ik weet het echt niet. Ik doe express wijde truien aan anders ziet iedereen het al en dat mag nog niet. 8) groetjes Bel.
Zo dat is snel! Het schijnt inderdaad eerder zichtbaar te zijn als het niet de eerste is, omdat de baarmoeder dan sneller en makkelijker meerekt. Maar dan mag je het dus nog wel even verbergen! Ik vond het trouwens onzin dat mensen het pas na 12 weken mochten weten. De eerste weken waren zo zwaar dat ik juist toen de tips en steun van mijn omgeving hard nodig had.
Ja. Dat vind ik ook. Als het eenmaal zover is kan ik denk niet wachten om het aan familie en vrienden te vertellen haha. Ik denk dat me banner er zo raar uitziet omdat ik net pas met de pil ben gestopt en nu dus ongesteld ben. over paar dagen begint die pas met de cyclus. Denk ik hoor. of werkt dat niet zo? :-S
Ik ben als het goed is 7 weken (maar morgen via de echo hoor ik of ik 7 of 11 weken ben) en mensen zien het nu al aan me...(zelfs vreemde mensen)
@ couple. Dag 1 is de eerste dag dat je ongesteld bent geworden, Als je dus al drie dagen ongesteld bent, zou hij nu op dag drie moeten staan. Je moet ook instellen hoe lang je cyclus normaal is, maar je bent net met de pil gestopt dus dan zou ik hem even op 28 zetten. Kijk ook even of hij op 2007 staat ingesteld. Succes!
Als je je banner maakt, krijg je twee opties die je kunt kopieëren, Dan neem je de bovenste en plakt deze in het geheel in je profiel bij "onderschrift" dan moet het lukken!