Na een tijdje hier te hebben meegelezen op het forum...zal ik me tog maar eens gaan voorstellen .Mijn naam is Jolanda en ben 30 jaar...heb dochter van 7 jaar en nu zwanger van de tweede dochter Ik ben 26 maart uitgerekend. Groetjes Jolanda
Leuk mandy Ja is zeker spannend...kan voor mij niet snel genoeg gaan nu hahaha.Is het je eeste kindje?
ja het is de eerste en ik kan nu ook bijna niet meer wachten nog 7 weekjes ben zo benieuwd wat het wordt! en voor jou weer een dochter zie ik leuk hoor als ik weer een keer zwanger ben dan laat ik kijken wat het wordt denk ik.
Voor jou dus dubbel zo spannend Ik wist het bij de eerste ook al wat ik kreeg.Ben ik en mn vriend tog veel te nieuwsgierig voor
haha ja wij hadden ook echt de neiging om toch te kijken met de echo maar toch niet gedaan nu is het een verrassing. ik had vanaf dag 1 het gevoel dat het een jongetje zal worden maar ik begin nu toch te veranderen misschien toch een meisje haha
Ik had ook gevoel dat ik weer een meid zou krijgen...de zwangerschap loopt ook pcies hetzelfde als bij mn eerste.En Ach heel cliche maar als het maar gezond is tog.En als je het niet weet heeft ook wel weer wat