hoi hoi

Discussion in 'Even voorstellen' started by nonakuh, Jan 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nonakuh

nonakuh Lid

Jan 2, 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi iedereen,,

Even kort voor stellen. ben 23 jaar en nu meer dan een jaar bezig met zwanger worden. Iets wat we samen heel graag willen maar eerst niet mocht vanwege voorgaande operatie. Nu dus al meer dan een jaar bezig en afgelopen maand naar de dokter geweest voor een doorverwijzing naar de gynacoloog voor te gaan kijken of er iets mis is. Nu heb ik dus as vrijdag 6 jan daar een afspraak. Afgelopen maand gewoon fanatiek door gegaan met klussen. 8 dec was mijn laatste menstruatie. Zou dus 5 jan a.s mijn menstruatie moeten krijgen. Nu is me lichaam al vanaf vorige week met van alles bezig buikkrampen rug pijn allemaal tekenen van mijn menstruatie maar er komt niks. Wat dus ook officeel nog niet is 5 jan pas maar ondertussen ook al een paar keer misselijk geweest. Kan het zijn dat mjin lichaam zich aan het voorbereiden is op een zwangerschap??? ik hoop het natuurlijk maar dat wachten maakt je ook maar knetter...en ik weet ondertussen dat je lichaam je echt voor de gek kan houden...al paar keer getwijfeld of ik zal gaan testen maar dan toch niet gedaan omdat het mischien dan nog niet geldig is...ook loop ik eindeloos naar de wcen om te plassen natuurlijk maar ook bang dat ik bloed verlies.. ohh wat duurt het toch lang tot vrijdag het is pas maandag...
    Liefs,,,,

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    welkom & heel veel succes met zwanger worden.
    hopelijk is het raak !

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Welkom succes vrijdag en hopelijk is er een kleine kans dat je de afspreek kan afzeggen

4. nonakuh

nonakuh Lid

Jan 2, 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je ik hoop ook dat het goed komt..liefs xx

5. nonakuh

nonakuh Lid

Jan 2, 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel.. Leuk dat ik al meteen reacties krijg:) hoop ook dat het,is gelukt.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Welkom! :)

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1