Hallo, Ik ben Linda en 23 jaar. Mijn vriend en ik zijn nu iets meer dan 4 jaar samen en we zijn met een half jaar al gaan samen wonen. Dus wonen nu 3,5 jaar samen. Het gaat heel goed en we hebben in Januari een huis gekocht Ik heb al langer de 'moeder' kriebels en mijn vriend begint nu ook langzaam het intressant te vinden. Het duurt nog een jaartje voordat wij het gaan proberen. Want we willen eerst alles in ons huisje afhebben, en dan zijn we er helemaal klaar voor ( als je dat ooit kunt zijn ) Ik ben alleen zo blij nu al ! Dat mijn vriend ook graag over een jaar wil proberen dat ik mijn vreugde moet delen en hier leek mij dat een goed idee. Wel ben ik al gestopt met de pil omdat ik las dat het nog wel een tijd kan duren voordat het ritme er weer in zit zeg maar. Ook ga ik nu al bezig met mijn gezondheid!( wij kunnen nog wel eens snel naar de snackbar gaan als we geen zin hebben om te koken ) Maar nu wil ik lekker gezond gaan eten en meer sporten zodat ik goed gezond ben! Dus we hebben een jaar om ons voor te bereiden maar ik ben er nu al zo mee bezig !! phoeee, als ik een kindje op tv zie kan ik al wel huilen!! Is dat raar? haha Nou jullie zullen dus wel wat vaker van mij horen. Veel Liefs Linda