Hallo iedereen, Ik ben Diana en 22 jaar. Ik ben nog aan de pil, maar ik ga zo snel mogenlijk stoppen. Mijn aanstaande (2-8 gaan we trouwen) en ik zijn 6,5 jaar bijelkaar en willen heeeeel graag een lief babytje Groetjes Diana PS: Zou het kwaad kunnen nu te stoppen met de pil? Ik ben op dag 5 van de nieuwe strip....
Welkom! Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk en veel suc6. Jammer dat je nu net met je nieuwe strip bent begonnen. Ik weet niet of het kwaad kan om nu te stoppen. Maar als jullie al snel willen beginnen zal ik al wel beginnen met foliumzuur.
ja, ik ben vandaag vrij dus ik ga zo inderdaad even foliumzuur halen, dat vindt ik inderdaad heel erg belangrijk...
Ik denk niet dat het veel kwaad kan om eerder te stoppen, maar het lijkt me wel handig om hm af te maken (heb ik tenminste wel gedaan hihi). Zo weet je 1e dag van ongi en kan het ook zijn dat je minder klachtjes tussendoor hebt zeg maar. Dat je "schoon" aan een nieuwe cyclus begint Anyway, veel succes ! Racebabe
ik kan niet wachten....me mannetje heeft eindelijk gezegd dat hij het super graag wilt....we zijn al een paar weken bezig met de 'babykamer' en hij krijgt toch de kriebels zegt hij....de lieverd! Diana