Na al een tijdje te hebben gelezen op de site, wordt het nu wel eens tijd om me voor te stellen. Ik ben 31 jaar en heb reuma, maar ondanks mijn reuma willen mijn vriend en ik graag een kindje. Sommige reumamedicatie die ik voorheen slikte moest ik vanwege mijn zwangerschapswens stoppen, hiervoor kreeg ik andere medicatie. Sinds juli vorig jaar ben ik gestopt met de pil en nu het ik op 10 februari m'n laatste menstuatie gehad. Na wat misselijk te zijn geweest, wat pukkeltjes op m'n gezicht en heel erg moe, dacht ik misschien wel zwanger te kunnen zijn...... maar 4 zwangerschapstesten (2 wel een heeeeel vaag tweede lijntje) en zelf een vaginaal echo-onderzoek wezen steeds uit dat ik niet zwanger kon zijn. Vorige week moest ik voor controle naar de reumatoloog, hier deed ik m'n verhaal, zij stelde voor een bloedonderzoek te gaan doen. Vandaag belde ze me terug met de uitslag dat ik daadwerkelijk wel zwanger ben. Ik kan het echter nog niet geloven....
heey wta vreemd dat je negatieve tesetn kreeg maarja gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan groetjes samantha
bedankt voor jullie lieve reacties. Helaas begon ik donderdagavond te bloeden en na controle 's vrijdagmiddag in het ziekenhuis bleek ik een miskraam te hebben gehad. Groetjes Tracey