Heeey allemaal! Ik ben nieuw hier op de site, Danisha genaamd. Ben 19 jaar oud en ben porberen zwanger te worden. Vorige maand was ik TOCH ongesteld geworden maar ben nu weer 1 dag overtijd heb wel een aantal symptomen maar ik probeer niet al te enthousiast te zijn ik heb gehoord dat dat het juist afremt nja ik hoop in contact te komen met medepersonen. Groetjess
Dankje voor de verwelkoming Vorige maand had ik getest toen ik 2 weken overtijd was , ma was 2x negatief want ik ben 7feb pas gestopt met de pil en was 21e dus ongesteld geworden in maart Het liefste wil ik al testen maar ben bang voor teleurstelling
Ik zag trouwens ditr forum en wou me eiglijk niet aanmelden Omdat ik er dan weer te veel mee bezig ben Ik kan het beter rustig houden, maar ik kon het niet laten hihi
Dankje.. Jah erg spannend maar probeer me niet al te blij te maken ;p heb wel paar symptomen ma kan ook van de ongesteldheid zijn tog. nja groetjess
Trouwens excuses maar Harmless PROFICIAT met je zwangerschap Nog even en je kleintje ligt in je armen veel gelukk!
Dankje voor je felicitaties. Aan je banner te zien nogsteeds geen , dat is een positief teken. Heerlijk het weekend in en misschien maandag een testje?... Mijn duimen draaien voor je! Laat het dan even weten he. En anders gewoon vol goede moed de volgende maand in. (Hoe verschrikkelijk ik dat ook elke keer weer vond het was wel een stap dichter bij de zwangerschap..)
Heel erg bedankt allemaal. Leuke site hierr.. Jah ik vind het zo zo spannend ben nog steeds niet ongesteld nee hoop er zo op dat het na het weekend ook nog zo is anders zware teleurstelling mja jullie zijn al vaker teleurgesteld dus zal ik ook wel ongesteld worden Kuss
Ooh kiss ook bedankt trouwens en ook gefeliciteerd met je zwangerschap echt leukk lijkt me een heerlijke tijd alleen net had ik erg veel last van misselijkheid dat was wel minder ma nu gaat het weer xxx dreams
Zijn er nog meer jonge mensen met dezelfde ervaring? En zwanger te willen worden? Ik ben nu 1 week overtijd Spanningen gieren nu wel door me lijf.. Volgende week ga ik testen Kusjes