Hoi Hoi

Discussion in 'Even voorstellen' started by Jolien79, Feb 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jolien79

Jolien79 Lid

Feb 18, 2013
    32
    0
    0
    Werkzoekende
    Dinteloord
    Hoi Hoi,

Ik wil me ook graag even voorstellen!
    Ik ben Jolien 33 jaar en trotse moeder van een dochtertje Finn van 2,5 jaar!

Vorig jaar april was ik binnen een maand na het stoppen van de pil in verwachting van ons 2de wonder, helaas mocht het niet zo zijn en ging het ronde de 7de week mis... In verband met wisseling van baan en om mezelf de tijd te geven ben ik toen tijdelijk weer aan de pil gegaan. In oktober 2012 zijn we weer gestopt... frustrerend genoeg raakte ik nu niet zo "snel" zwanger...

Maar deze maand was het dan toch echt weer raak, als 5 dagen voor de NOD was ik weer heel misselijk / moe, dus test gedaan die toen al licht positief was, gisteren een clearbleu test gedaan en daar verscheen de ow zo gewenste tekst ZWANGER! 2-3 dus 4-5 weken!

Ondanks dat ik heel blij ben durf ik het niet altijd te zijn... bang dat het weer mis gaat... Maar daarentegen wil ik er ook weer niet TE veel bij stil staan en wil ik ook genieten van deze bijzondere tijd...

Ik hoop hier op dit Forum veel herkenning en gezelligheid te vinden!

Groetjes Jolien

2. MesHommes

MesHommes Nieuw lid

Feb 24, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Jolien, ik zie dat wij geen reacties hebben gehad, bij deze dus een reactie van mij ;). Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Zoals je kunt lezen bij mijn onderwerp (nieuw hier) ben ik 5 weken geleden bevallen van ons tweede zoontje. Wat leuk dat er bij jullie ook een tweede bijkomt. Geniet van je zwangerschap, ik hoop dat alles goed mag gaan met je/jullie!

Grtjs x

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom hier en gefeliciteerd!

Share This Page