Hoi hoi

Discussion in 'Even voorstellen' started by LadyLuck, Feb 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyLuck

LadyLuck Nieuw lid

Feb 8, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 38 en sinds oktober vorig jaar mama van een prachtig kereltje:). Wij wilden al eerder voor een kindje gaan (zo'n 6 jaar geleden), maar toen werd mijn vriend ernstig ziek waardoor we onze kinderwens in de koelkast moesten zetten. Gelukkig is hij weer helemaal hersteld, maar kort daarop verloren we binnen 3 maanden tijd mijn schoonvader en mijn moeder, waardoor ons hoofd er weer niet helemaal naar stond. Toen de rust was weergekeerd lukte het ons niet om zwanger te raken dus zijn we in de mmm beland. Geheel onverwachts zijn we begin vorig jaar in een pauzeronde van IUI toch spontaan zwanger geraakt en nu dus volop aan het wennen en genieten van ons wondertje! Ik lees al een tijdje mee, maar had helemaal niet in de gaten dat ik me nog niet had voorgesteld.Daarom nu alsnog maar even:D! In onze vriendenkring hebben de meesten geen kinderen of de kids zijn al tieners, dus ik hoop hier gezellig ervaringen uit te kunnen wisselen met andere "pas geboren ouders" :).

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

May 4, 2010
    2,003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Alsnog gefeliciteerd en welkom hier.
    Wel heftig geweest allemaal zeg. Mooi dat jullie geluk nu ten goede gekeerd is en jullie gezegend zijn met een kleintje.

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom hier en geniet van jullie kleine man!

4. PreciousKids

PreciousKids Niet meer actief

Welkom en geniet van je mannetje

Share This Page