Hoii/even mn verhaal kwijt

Discussion in 'Even voorstellen' started by woezeltje1980, Mar 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. woezeltje1980

woezeltje1980 Nieuw lid

Mar 10, 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,
    ik heb onder een andere naam ook een account.
    maar nu zit ik met een probleem zeg maar.
    voor het zeker is mag niemand t weten behalve jullie op t forum. misschien dat iemand hier ervaring mee heeft ?

ik heb al een tijdje geen relatie meer met de vader van mn zoontje. door omstandigheden woont hij nog wel hier in.
    een tijd terug had ik leuk vriendschappelijk contact met een man. deze man heeft ook een zoontje. zo gingen we leuke dingen doen met de kinderen. hij had op dat moment wel een relatie met de moeder. ze zagen elkaar bijna nooit. ze werkte overdag , hij zorgde voor het kindje.
    we gingen vaak in t weekend op vrijdag avond samen stappen of muziek luisteren bij hem.
    alleen op een avond hadden we beide space cake gegeten en gedronken. ik had veel last van mijn rug en voelde me erg verrot omdat mijn ex totaal geen moeite deed om de relatie te herstellen.
    van t een kwam t andere toen die avond en we zijn met elkaar naar bed geweest. ik gebruikte de pil wel weer toen.

menstruatie duurde alleen wat langer voordat het kwam , ik test gedaan negatief. paar weken later nog een test weer negatief. toen 3 dagen ern ongesteld. en verder elke maand. dacht dat zit wel goed.
    alleen nu zie ik dat mn buik best dik is geworden en savonds in bed voel ik mn 'darmen ???? ' of ........??? ik weet t niet. voel me absoluut niet zwanger ofzo. bij 1e wel. ook niet ziek geweest of iets

ik maak mezelf nu zo gek, overal hoor je en lees je dat er best veel vrouwen zijn die ondanks menstruatie zwanger zijn.
    ik denk eraan om morgen nog maar eens te testen. t is nu ongeveer 4 a 5 maanden geleden. met die man heb ik na de eerste keer al het contact verbroken.

ik moest dit verhaal even kwijt.

2. itsme

itsme Actief lid

Jan 30, 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja het zou natuurlijk kunnen.
    er zijn genoeg vrouwen die door de pil heen zwanger worden en het zelf niet door hebben.
    en dus ook verder geen symptomen hebben.
    ik zou idd een test doen.

xxxx

3. Icnurse

Icnurse Actief lid

Jun 11, 2012
    282
    0
    0
    Denk inderdaad dat je voor de zekerheid een test moet doen! Kan je je nog herinneren of je de pil echt elke dag hebt ingenomen? Toevallig ziek geweest rond die periode? Gespuugd? Of antibiotica gebruikt? Dit heeft allemaal invloed op de betrouwbaarheid.
    Waarschijnlijk weet je het zelf ook wel hoor meid maar gebruik volgende keer ook een condoom. Voor je eigen veiligheid je weet nooit of de man in kwestie SOA's heeft?! Bedoel het niet vervelend hoor alleen lief!
    Veel succes meid! Laat je het nog weten als je een testje hebt gedaan!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Gewoon voor de zekerheid nog een test doen!

Share This Page