Hallo allemaal, Ik heb besloten mij gewoon voor te stellen. Om te beginnen wil ik mij excuseren voor eventuele typ fouten, het beeldscherm waar ik mee werk is zwaar beschadigd en ik kan niet goed mijn toetsenbord zien Nou goed! Ik ben niet zwanger en nog wat te kort samen om te proberen, dus waarom ben ik hier? Markt onderzoek zou ik het dan maar noemen en misschien een beetje om mijn zwangerschaps angst een beetje te verminderen! Markt onderzoek? Ja, er is een bijna bevalling in mijn omgeving! Als fotograaf werd mij gevraagd om een goede baby fotograaf te zoeken... Nou dat viel dus best nog tegen, ik besloot andere bekende met jong grut te vragen of hun konden helpen maar hun spraken ook van soort gelijke bevindingen. "Het zijn leuke foto's maar niks speciaals, en dat voor ruim 100 euro!" Dus tja, ik heb besloten mij zelf maar op dit subject te gaan storten! Dat is dus het markt onderzoek, wat wil de Nederlandse moeder met een nieuw kindje qua foto's? Wat zijn de trends op baby foto gebied en zou ik eventueel het gat in deze regio kunnen gaan vullen? Aangezien ik maar weinig echte jonge moeders in mijn omgeving heb (ja de voorheen genoemde zwangerschap is de eerst in 8 jaar!) hoop ik dat jullie mij hier dulden! Ik beloof niet een raar opdringerig verkoop typ te zijn ;0 +sorry voor het lange verhaal!
ik vind het wel slim van je dat je hier "onderzoek" naar doet! zelf ben ik nog niet zwanger dus aan mij heb je neit zoveel.. denk ik xD maar er zullen vast genoeg moeders zijn die je graag willen helpen! succes!!
Ik zou zelf mooie foto's zoeken online en kijken wat jij als fotograaf mooi vind en aan de hand daarvan je eigen stijl creëren. Persoonlijk vind ik de meer natuurlijke foto's - op een mooie locatie, of thuis mooier ipv studiofoto's maar iedereen heeft zo zijn eigen smaak en mening hierover. Succes!
Ik ben al flink bezig met m'n pintrestje :3 Wat je zegt is precies wat ik dus hoor, studio fotografie vinden mensen minder persoonlijk. Tenslotte vind ik zelf het gebruik van flitsers vooral bij newborn fotografie een beetje onprettig. Ach, dat je hier bent zegt wel wat denk ik, toekomstige potentiële klant is gelijk aan potentiële klant Gelukje voor mij, ik kreeg een belletje van een jonge mama of ik morgen foto's wilden maken bij haar thuis van haar 3 weken oude mannetje. Dus dat gaat als een lopend vuurtje! Ik denk dat het een teken is van hoe groot het gat hier is...
Ik zie dat je in Spijkenisse woont? Misschien kan je me een pb sturen met wat je precies voor foto's maakt met newborn shoot, en kosten enzo? Als onze kleine geboren word, wil ik ook graag weer een new born shoot aan huis
Hey, ga gerust je gang hoor, ik ben nog bezig met onderzoeken en portfolio opbouw. Dus misschien beval je nog op tijd om in de kosteloze portfolio tijd te zitten, scheelt je toch weer ;D
Oh trouwens FB1984, zou je het dan leuk vinden om mee te werken aan een tutorial met een compacte camera voor op deze site? Gewoon wat leuke tips en duidelijke instelling instructies voor ouders hier om zelf ook mooie kiekjes te schieten! Het is zo raar om dit te vragen aan iemand die dit forum niet kent