Hier dan de 1ste contactadvertentie ; Hoi allemaal, mijn naam is Patricia en ben bijna 30 jaar. Ik ben vorig jaar getrouwd met mn man Prochor die 29 jaren telt. Sinds 28 februari dit jaar is er een groot wonder in ons leven gekomen met de naam Justin . Wat zijn wij n trotse papa en mama zeg ! Ehm.. wij hebben 2 katten waarvan 1 een dikke zwart witte kater is en de andere een kleine zwarte opdonder, ons poesje. Ik ben geboren in Friesland en getogen in Noord Holland, her en der verspreid . Mijn hobby's zijn foto's, héél veel foto's maken van onze lieve knulletje . Computeren, met name op dit forum 'strunen' en gamen, lezen, terrasje pakken (of ouwewijfen en een bakkie doen hihi), darten en koken. Langs deze weg ben ik op zoek naar meiden die n beetje dezelfde interesse's hebben en t leuk vinden om s samen iets te gaan ondernemen.. Stuur me maar n pb'tje als t je wat lijkt..
haha, nee natas, zij had eigenlijk voor dat ik een topic opende er al 1 gemaakt. Ik maakte een nieuw topic aan aangezien Patroes alleen maar verwelkomt werd op het forum en er niet echt gesnapt werd wat de bedoeling was. Vandaar dat ik het even anders (titel) heb neer gezet. Hoop dat je het niet erg vind Patroes