Hallo allemaal, Ik ben nieuw op het forum en dacht dat het wel zo netjes was me even voor te stellen. Mijn naam is Annika. Ik ben 22 jaar en woon al meer dan 2 jaar samen met m'n vriend. In totaal zijn we al meer als 8 jaar samen. Volgende maand (30 juni) gaan we trouwen. We hebben er een jaar over nagedacht en we weten het zeker, we zijn absoluut 100% klaar voor een kindje. Ik ben een aantal weken geleden gestopt met de pil. (18 mei was de laatste dag dat ik ongesteld was) Ik heb nog geen flauw idee hoe m'n cyclus gaat lopen, maar als ik van de standaard 28 dagen uit ga zou ik de 9de mijn NOD hebben.. Ik hoop hier een aantal meiden te vinden die net als ik net gestopt zijn en met mij ervaringen uit willen wisselen.
hoi welkom hier en heel veel succes met zwanger raken.. en ik wens je heel veel geluk op je trouwerij liefs dionne
Tnx! Ben al een beetje zenuwachtig voor de bruiloft, maar het komt allemaal wel goed. Jullie ook allemaal succes met het zwanger raken! Hopelijk mag ik jullie allemaal binnenkort feliciteren.
Hoi Ik ben ook nieuw op deze site en ik ben sinds vorige week gestopt met de pil. Ben ook erg nieuwschierig hoe alles gaat verlopen.
Hey Annika, Het is zeker spannend, het lijkt soms wel dat ik aan niets anders kan denken. Het moeilijkst vind ik dat ik het aan niemand kan vertellen want anders krijg je steeds de vraag en? Daarom heb ik me ook aangemeld bij deze site om gewoon mijn verhaal kwijt te kunnen en dat van andere vrouwen te kunnen lezen. Ik hoop dat jij ook snel zwanger bent en hou me op de hoogte hahaha.
hoi vosje, welkom ik ben zelf ook nog vrij nieuw hier en volgens mij lopen bij gelijk mijn nod is tussen 6 en 9 juni. ben ook 22 en is voor ons ook de 1e ronde! heel veel succes en hoop dat het snel raak mag zijn liefs sab
@ Debbie Natuurlijk hou ik je op de hoogte! hihihi @ Sab Hey wat leuk! Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Dat wordt duimen!