Hallo allemaal, Ik ben een meid van 26 jaar en heb al vanaf mn 21ste een kinderwens... En nu heb ik eindelijk de juiste vent gevonden 16/4 ben ik met de pil gestopt en vorige maand was ik meteen na 28 dagen "echt" ongesteld Ik was er echt super blij mee en hoop dat het ons gegund is om niet te lang te hoeven wachten.... we hebben er beide zolang naar uitgekeken. Ik vind het ook allemaal heel spannend en ben continu informatie aan het zoeken terwijl ik eigenlijk al veel wist haha. Ik heb hier al vaak mn antwoorden gevonden en vandaar dat ik me ook hier aangemeld heb Komende zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, maar ik hoop natuurlijk van niet Maar is misschien wel erg snel Ik merk wel veel aan mn lichaam, maar kan natuurlijk ook het ontpillen zijn.... We zullen zien wanneer wij een wondertje mogen krijgen Tot die tijd amuseer ik me hier wel denk ik zo, ik zou graag met andere erover kletsen, want mensen in onze omgeving weten het nog niet echt omdat ik pas net gestopt ben.... Ik kijk er naar uit om ervaringen uit te wisselen en elkaar te helpen !! Liefs Krysjuh
Hihi dankjewel allemaal, Ik weet niet of ik het ga volhouden, is het niet stom om al meteen eerste x een test te doen en niet de ongesteldheid af te wachten?? Ik denk dat ik er morgen 1 doe, want mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur en is alleen morgen thuis en wil wel dat hij erbij is..... Maar ik dacht altijd dat je eerst zou wachten tot je overtijd zou zijn. Dat het wat voorbarig is te denken dat het eerste keer raak is en dat je lichaam je voor de gek gaat houden omdat je het zo graag wilt..... mmmmmm moeilijk wat zouden jullie doen?
Ik ben vorig jaar juli ook gestopt met de pil ( in januari toch weer begonnen omdat vriendlief er nog niet helemaal klaar voor was, ivm onzekerheid werk ) Heb toen ook meerdere keren eerder getest Maar m'n cyclus schommelde ook heel erg, zo was hij na het stoppen van de pil eerst 28 - 26 - 29 - 37 - 36 - 41 Ook de eerste keer kan het direct raak zijn hoor! 2 vriendinnetjes van mij ook
Dankjewel Ja al getest, maar helaas negatief, maar wel weer cyclus van 28 dus daar ben ik wel blij mee en heb mijn vorige ei heel goed gevoeld maar had me vertelt dus was verrast en misschien net te laat geklust haha Dus nu de hoop op de 2de ronde he Komt goed he maar ben jij niet begonnen dec 2012 er staat dec 2013
Ah, jammer! Maar wel fijn dat je weer dezelfde cyclus had! Haha nee, we beginnen dit jaar in december pas. Maar wil het nu alvast bijhouden, zodat ik tegen die tijd hopelijk een beetje kan inschatten vanaf wanneer ik nou precies kan testen.. Want wil liever nog niet met ovutesten en/of temperaturen aan de slag, pas na een half jaar ofzo..
Oh haha sorry, dat had ik verkeerd begrepen dan wel heel slim van je En ondertussen lees je hier al mee ook heel slim, had ik niet bedacht haha maar heb wel zelfde als jou dat niet al wil beginnen met ovutesten enz daarom dat ik ook blij was dat mn cyclus tot nu toe normaal lijkt...
Maakt niet uit, denk dat het makkelijk verkeerd te lezen is. Haha ja! Lekker meekletsen met dames die al aan het proberen zijn en dames die ook nog niet zijn begonnen, kijken naar testjes, inspiratie opdoen voor jongensnamen, enz. Maar ben nog het vaakst in de lounge te vinden! Ja, lijkt me inderdaad heel fijn! Ik hoop voor je dat hij gewoon blijft als nu en geen gekke dingen gaat doen