Leuke site. Ik wil me even voorstellen... Ik ben miranda, ben 34 jaar en moeder van 3 kinderen en nu zwanger van de 4e. Mijn laatste menstruatie is van 15 april, ik zou nu dus 8 weken en 3 dagen zwanger zijn. Ik zeg zou want ik heb gewoon de pil geslikt en pas nadat ik 3 weken 'overtijd' was sloeg er een zwangerschapstest positief aan (na 2 eerdere negatieve testen). Donderdag 21 juni mag ik voor het eerst naar de verloskundige! En dan weten we het precies. Ik wens iedereen die zwanger is of al is bevallen van harte gefeliciteerd! Groetjes Miran
Welkom hier! even een vraagje? Ben je niet ongesteld geweest in je stopweek en ben je daarna gewoon de pil weer gaan slikken of ben je gewoon gestopt met de pil omdat je het idee had dat je zwanger was? Heb jij een test gedaan toen de pil nog slikte? Ik vraag je dit omdat ik dit ook mee maak op het moment ik Moest tussen 23 mei en 30 mei ongi worden maar ben het niet geweest, dus dat is bij mij nu ook drie weken net zoals bij jou. Ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan en was negatief... gefeliciteerd met je zwangerschap! Groetjes Cynthia
Hoi Cynthia, ik ben 18 maart ongesteld geweest, heb daarna de pil niet geslikt. Op 15 april werd ik een heeel klein beetje ongesteld en ben toen de pil weer gaan slikken. daarna ben ik niet meer ongesteld geworden. En ben ook de pil niet meer gaan slikken omdat ik overtijd was (ook op aanraden van assitente van de huisarts). Beetje ingewikkeld verhaal misschien, ik hoop toch dat je er iets aan hebt. Groetjes
hoi miran, Na een paar keer overgelezen te hebben snap ik hem hoor, hihhihi bedankt voor je verhaal! Groetjes Cynthia
Hou miran Welkom en van harte ! Ik heb dit dus ook ik werd niet ongi in me stopweek en daarom niet verder gegaan en ben nu ook 3 weken overtijd. Groetjes, Anouska