Hoi hoi, Even voorstellen, ben 27 jaar, pas getrouwd. Ik ben in november 2006 gestopt met de pil, maar we hebben nog niet geprobeerd zwanger te worden tot nu. Ik heb nog onregelmatige menstruaties, maar over het algemeen is het om de 5 weken. Ik vind het zo spannend om proberen zwanger te worden! Ik heb maar gelijk een paar ovulatietesten gekocht afgelopen week en ben begonnen met testen. Nou is het zo raar, ik heb afgelopen maandag positief getest, dus had ik dinsdag moeten ovuleren. Maar nu heb ik vandaag (zaterdag) voor de zekerheid ook een ovulatietest gedaan en die was ook positief! Zou het kunnen zijn doordat ik vanochtend met ochtendurine heb getest? Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt voor je antwoord! Clueless :-k
Hoi Luv, Ik heb precies hetzelfde gehad. ongeveer 10 dagen geleden positief getest met ovutest. en 3 dagen geleden ook.Ik weet ook niet of dat wel kan. Veel succes met zwanger worden
Bedankt voor alle reacties! Bahar, grappig dat jij dit ook hebt gehad! Blijkbaar zijn die ovutesten niet altijd betrouwbaar... Heb jij wel een regelmatige cyclus?
Hoi Luv, Normaal gesproken heb ik wel een regelmatige cyclus maar na mijn curretage 13 maart niet meer vorige maand zat er maar 17 dagen tussen. Ik hoop nu dat ik weer een regelmatige cyclus heb en dat ik zwanger ben (haha). Ik hoop het voor iedereen die zwanger willen worden. spannend zeg jij mag al over 8 dagen testen en ik over 10 dagen. xxx