opnieuw voorstellen, terug van weggeweest

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door godblessed, 11 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik ben eerder actief geweest op dit forum als Brasilprincess omdat ik niet meer in dit account kan heb ik maar een nieuwe gemaakt.

Bij de zwangerschap van dochter in 2009 had ik veel steun door dit forum.Vooral omdat ik toen een toekomstige alleenstaande moeder werd waar ik nu na 4,5 jaar helemaal mijn draai heb in gevonden.

Nu heb ik een nieuwe relatie en na het falen van de condoom nam ik een morningafter pil had ik na een week al een lichte positieve zwangerschaps test. Het was /is allemaal wat onwerkelijk ik had mijn volgende zwangerschap zo anders voor ogen pas als mijn dochtertje 10 jaar zou zijn en mijn studies afgerond zou hebben maar zo zie je maar in het leven valt niks te plannen.Mijn vriend is erg blij het is zijn eerste kindje en hij wilt alles lezen en zien over zwangerschap. Ik ben nog meer in shock maar soms droom ik al stiekem over weer zon mini mensje, de baby geur de huiltjes en de onvoorwaardelijke liefde die er is zodra zo'n kindje op je borst ligt.Ik hoop dat het weer erg gezellig word en ik mijn ervaringen kan delen en misschien iemand helpen of gerust stellen en wanneer ik vragen heb of angst dat een ander misschien mij kan helpen. Fijne moederdag dames met kinderen en kindjes op komst ..Ik duim en bid voor de dames bij wie de wens er is maar nog geen baby dat het snel een zwangerschap aanwezig mag zijn

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd!
    Welkom terug! Hopelijk kan je er weer net zoveel uithalen hier op het forum!

3. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Dankjewel lief van jou, ik hoop het ook.

4. Kirsten75

Kirsten75 Lid

2 mei 2014
    15
    0
    0
    NULL
    Gelderland
  5. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741