Hoi hoi

Discussion in 'Even voorstellen' started by Missjuul, Oct 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daylight

daylight Lid

Oct 23, 2014
    26
    0
    0
    ik werk bij zorggroep manna
    Hengelo
    Mag ik eerlijk zeggen dat ik je een moeder vindt in hart en nieren? Je dacht aan haar welzijn, je zette jouw gevoel aan de kant. Wat een grote liefde heb jij voor je dochtertje!
    Jij troseerde de pijn van de bevalling, zodat jouw dochter geen pijn voelde! Dat is pas liefde! Jij offerde jezelf op voor je dochter! Jezus zeg.
    wat een grote moeder liefde heb jij in jouw hart!
    Verdriet mag je hebben, dat is zij ook waard! Het zou niet goed zijn als je geen verdriet om haar hebt. Je houdt van haar, en dat zul je ook altijd blijven doen.
    Maar twijfel niet aan jezelf. Je bent een goede moeder geweest voor haar. Jouw daden getuigden daarvan, want ik geloof met heel mijn hart dat het geen makkelijke keuze is geweest voor jouw. En jij zult een goede moeder zijn voor dit kindje. Want dat is jouw hart!
    Echt, jouw kindje boft met jouw als moeder.
    Maar ook jouw man, met zo.n mooie vrouw naast zich.

Een dikke knuffel.

2. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    1,036
    0
    36
    NULL
    NULL
    @daylicht ik ben afgelopen donderdag met mijn nieuwe cyclus begonnen. Dus we mogen al snel weer aan de klus.

@Hanna ik vind t niet echt moeilijk, m'n ene vriendin ken ik al vanaf dat ik vier was. Tis net of mijn zus een kindjes heeft gekregen. Wat ik wel moeilijk vind is als ik mensen heel nonchalant over kinderen hoor praten, of heel klagerig doen. Dan moet ik altijd ff slikken en denk ik(ik had inderdaad m'n linker arm willen doneren) maar ja het is zoals t is, ik probeer me d'r niet te druk om te maken.

Ben benieuwd of je de kleur aan moet passen:)

En ik vind t zeker spannend wat super spannend! We gaan heel erg ons best doen, en hopelijk werkt dat z'n vruchten af....spannend haha.

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    ohw meid wat laat jij mij steeds huilen zeg!
    zo lief dat je dat zegt!
    ik doe me best.. ik ben altijd al een moeder typetje geweest.. altijd voor mensen zorgen en nu voor ons kindje kan ik niet wachten tot dat ik me liefde kan delen met zn kleintje! ik hield al snel van me meisje.. en dat heb ik nu ook al bij dit kindje.. hoe lang sommige dingen ook duren hoe snel dat je er al aan gehecht ben!
    echt heel erg bedankt voor je lieve woorden!
    ik heb geen woorden voor hoe erg dat ik het waardeer!

4. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    het is alleen maar goed dat je zo positief nog kan denken!
    ik had na 1 jaar dat ik steeds meer verbitterd werd en dat ik wel heel blij kon doen voor de mensen om me heen maar niet blij kon zijn voor de mensen om me heen..

die mensen die een kindje nemen zoals ik ze noem die hebben geen idee waar ze over praten! het word hun zo in hun schoot geworpen en weten dus niet het pijn en verdriet die mensen hebben geen moeilijk of geen kinderen kunnen krijgen.. na 2 jaar dacht ik bij mezelf ahw arme mensen zo dom ze hebben echt geen idee!

Share This Page