Hallo allemaal, Hier nog een lid dat terug van weggeweest is. Ik dacht dat ik de verslaving had overwonnen, maar zoals jullie zien is dat niet echt gelukt. Doordat ik vorige keer heerlijk open en eerlijk was over mezelf hebben een aantal moeders van school mij herkend en dat vond ik toch best vervelend. Ik kende deze moeders niet en zij wisten details die ik liever niet met vreemden deel. (Welk standje mij zwanger heeft gemaakt, of ik een kussen onder mijn kont legde na de seks, of wanneer ik prachtig vruchtbaar slijm had.. ) Deze keer zal ik dus wat anoniemer (proberen te) zijn, al blijft dat lastig als je graag gewoon open, eerlijk en jezelf wilt zijn.. Ga dus nu op zoek naar de gulden middenweg. Maar... Ik ga in ieder geval wel weer toegeven aan mijn verslaving, want ik heb jullie gemist! Liefs Atiya
hahaha... grappig hoor.... ik vertel idd soms ook iets teveel over mezelf op dit forum. Ach ja, zullen de hormonen etc. wel zijn hihi.... welkom terug!
Oh ja dat lijkt me niet heel prettig! Nederland is een klein landje (of misschien België hihi) maar je verwacht toch niet helemaal dat je herkend wordt aan de hand van wat je hier vertelt. Jij bent dus eigenlijk een nieuwe oud-gediende?
Nee.. Was ook niet prettig. Gelukkig kan ik wel tegen een stootje en kon ik er ook wel om lachen, maar nu ik weet dat dit kan gebeuren ga ik toch maar wat voorzichtiger zijn. Deze moeders waren nog wel leuk, maar je hebt types op het schoolplein.. Ik woon in een kleine stad en mijn gezin lijkt niet op het standaard gezin dat hier woont, dus het was ook niet heel erg moeilijk, al hebben de moeders wel flink in mijn berichtengeschiedenis moeten zoeken om alle details te vinden om het plaatje compleet te maken, omdat ik al best voorzichtig was met persoonlijke details, maar niet voorzichtig genoeg, blijkt achteraf. Ach, ik zie het allemaal wel en men mag best veel van mij weten, alleen niet alles..
Kan ik me wel voorstellen. Sommige dingen hoeft gewoon niet iedereen te weten Je schrijft dat jouw gezin wel ietsje afwijkt van de meeste gezinnetjes in jouw woonplaats, dat maakt me dan wel weel heul nieuwsgierig!