Hej :-)

Discussion in 'Even voorstellen' started by Ashleydoubleyou, Nov 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ashleydoubleyou

Nov 24, 2016
    8
    0
    1
    vertaler Engels
    Zuid-Holland
    Ik wilde een bericht plaatsen, maar bedacht me dat het wel zo netjes is om me eerst voor te stellen. Ik ben 31 en de mama van Kira, die over een weekje 1 jaar oud wordt. Ik woon in Zuid-Holland (origineel uit Gelderland), studeer Engels-Nederlands Tolk/Vertalen in Utrecht en probeer samen met mijn partner al een jaar uit te vogelen hoe je in godsnaam een 'ouder' moet zijn. Kind leeft nog, geen paniek. We hebben het traject IUI en IVF doorlopen en zijn nog steeds samen. Hopelijk kan ik wat vragen kwijt op dit forum en misschien wat nieuwe mensen leren kennen (lees: sociaal isolement :cool:)

X

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Hahaha, leuk berichtje. Welkom!
    Hoe je 'ouder' moet zijn? Dat is een leerproces, waarbij je steeds weer onderuit gehaald wordt. Denk je het net onder de knie te hebben, is je baby een dreumes en gelden er heel andere 'spelregels'. Ben je die de baas? Gaat je kind alweer naar school en worden er aan het ouderschap weer heel andere eisen gesteld! :D

Daarom ook op dit forum zoveel subforums. Je kunt hier altijd mensen vinden, die in dezelfde fase zitten. Of zaten en het zich nog kunnen herinneren. :D

Kijk even waar je berichtjes het beste onder vallen. Ze zijn hier niet zo happig op berichten over kinderen in De Lounge bijvoorbeeld (guilty!)

Maar welkom dus!

3. Ashleydoubleyou

Nov 24, 2016
    8
    0
    1
    vertaler Engels
    Zuid-Holland
    Bedankt LadyXochi!

Ook voor de geruststellende woorden. Het is echt waar idd. Had ik dat hele baby 'gedoe' onder de knie, wordt ze ineens 1 en moet alles anders haha.

Share This Page