Hoi Allemaal, Ik heb me pas aangemeld op dit forum en stel me daarom even voor. Ik ben 36 jaar en woon samen met mijn vriend en onze hond. Ik hou het bewust anoniem, want er zijn een aantal dingen over mij die bijna niemand weet. Ten eerste heb ik MS en dit weet nog bijna niemand omdat ik een eigen zaak heb. Ik heb verder nog niet echt symptomen en zit dus echt in de beginfase. En ten tweede ik ben zo'n 6 weekjes zwanger! Een veel leuker geheimpje om te bewaren Echt super spannend allemaal! Ik ben heel benieuwd naar alle berichten en ervaringen van iedereen en ik ben heel benieuwd of hier meer mama's met MS zitten. Groetjes!
Welkom! Wat heftig dat je MS hebt. Hopelijk vind je hier lotgenoten. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Dank jullie wel! De diagnose MS is inderdaad heftig, maar schuift nu helemaal naar de achtergrond door het goede nieuws Dus we gaan deze tijd vooral lekker positief tegemoet!
Gefeliciteerd! En wat vervelend van de MS.... hopelijk heb je er niet teveel laat van tijdens deze zwangerschap en kun je lekker genieten ervan.