ik lees al een hele tijd mee....dus dacht het wordt eens tijd om me voor te stellen.....ik ben nikky 26 jaar....mijn vriend en ik hebben besloten om vanaf januari te gaan proberen zwanger te worden.... groetjes nikky
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden in 2008, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom en heel veel lees en schrijfplezier toegewenst. Alvast succes met zwanger worden. Groetjes, Elvira
bedankt voor jullie welkom... lonneke wij wachten tot januari omdat ik een chronische ziekte heb...en daarvoor heel veel medicijnen heb geslikt....ik ben daar nu al een tijdje mee gestopt maar wil zeker weten dat al die zooi uit mijn lijf is....dit is allemaal in overleg met de artsen gegaan.....vandaar dus dat wij besloten hebben om er in januari voor te gaan.....
Dat is wel vervelend aan de ene kant dat je dan zo lang nog moet wachten maar ik zou hetzelfde in jou geval doen! Ik wens jullie dan ook heel veel succes in januari! Dat 2008 maar een heel speciaal jaar mag worden?